rose23 Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 For første gang på flere måneder. Synes jeg har vært flink, om jeg skal skryte selv :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 Skryt fra meg :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 Du har vært kjempeflink! Gratulerer! Og så kommer neste helg og da klarer du jaggu meg å holde deg edru da også. :-) 0 Siter
rose23 Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Skrevet 5. februar 2012 Du har vært kjempeflink! Gratulerer! Og så kommer neste helg og da klarer du jaggu meg å holde deg edru da også. :-) Takk. Tenker på hvor deilig det er å våkne uten fyllenerver og skal belænne meg selv med en ny mobiltelefon om jeg greier å være edru hele februar :-) Da blir det HTC el. Iphone :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 Takk. Tenker på hvor deilig det er å våkne uten fyllenerver og skal belænne meg selv med en ny mobiltelefon om jeg greier å være edru hele februar :-) Da blir det HTC el. Iphone :-) Sånn skal det låte! Go girl! 0 Siter
bibben Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 Veldig godt gjort...og helt klart en enorm lettelse å våkne uthvilt og klar i toppen! Jeg synes du er kjempeflink og du fortjener virkelig en ny mobil når du har klart å nå målet ) Go for it! 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Takk. Tenker på hvor deilig det er å våkne uten fyllenerver og skal belænne meg selv med en ny mobiltelefon om jeg greier å være edru hele februar :-) Da blir det HTC el. Iphone :-) Jeg har ikke problemer med alkohol, bortsett fra fyllenerver. Og de er så kraftige og uutholdelige at jeg nærmest er avholdsmenneske. Det er helt utrolig grusomt dagen derpå. I 90% av tilfellene jeg drikker såpass at jeg "kjenner" det. Grøss. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Takk. Tenker på hvor deilig det er å våkne uten fyllenerver og skal belænne meg selv med en ny mobiltelefon om jeg greier å være edru hele februar :-) Da blir det HTC el. Iphone :-) Også glemte jeg å si GRATTIS til deg! Super flink er du! 0 Siter
Gjest javedia Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Kjempebra :-). Sender masse motivasjon til å fortsette med dette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.