Gå til innhold

Edru hele helga!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang på flere måneder. Synes jeg har vært flink, om jeg skal skryte selv :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Skryt fra meg :-)

Skrevet

Du har vært kjempeflink! Gratulerer! Og så kommer neste helg og da klarer du jaggu meg å holde deg edru da også. :-)

Skrevet

Du har vært kjempeflink! Gratulerer! Og så kommer neste helg og da klarer du jaggu meg å holde deg edru da også. :-)

Takk. Tenker på hvor deilig det er å våkne uten fyllenerver og skal belænne meg selv med en ny mobiltelefon om jeg greier å være edru hele februar :-) Da blir det HTC el. Iphone :-)

Skrevet

Takk. Tenker på hvor deilig det er å våkne uten fyllenerver og skal belænne meg selv med en ny mobiltelefon om jeg greier å være edru hele februar :-) Da blir det HTC el. Iphone :-)

Sånn skal det låte! Go girl!

Skrevet

Veldig godt gjort...og helt klart en enorm lettelse å våkne uthvilt og klar i toppen! Jeg synes du er kjempeflink og du fortjener virkelig en ny mobil når du har klart å nå målet :o)

Go for it!

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg har ikke problemer med alkohol, bortsett fra fyllenerver. Og de er så kraftige og uutholdelige at jeg nærmest er avholdsmenneske.

Det er helt utrolig grusomt dagen derpå. I 90% av tilfellene jeg drikker såpass at jeg "kjenner" det. Grøss.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Også glemte jeg å si GRATTIS til deg! Super flink er du!

Gjest javedia
Skrevet

Kjempebra :-). Sender masse motivasjon til å fortsette med dette :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...