Gå til innhold

Forsterker dagens rettsmøte at ABB er psykotisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvor har du denne påstanden fra? "80% av innvandrere er ikke-muslimer, "

Når de stolt viser frem hvor mange barn "norske" kvinner får og intervjuer den ene etnisk norske kvinnen på avdelingen på nyhetene, så lurer jeg ofte på hvorfor de ikke filmer sannheten, de fleste på fødeavdelingen på Ullevål er muslimske kvinner.

De burde heller intervjuet en av dem.

Både fordi det er ca 100000 muslimer i Norge, og 500000 "innvandrere", så 80% (400000) er ikke-muslimer, men også fordi at av nye innvandrere til Norge så er 20% muslimer, og flertallet kristne (mange katolikker).

Med vennlig hilsen

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

11

• Madelenemie

7

• Angustia

4

• Nils Håvard Dahl, psykiater

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Trådene du besudler har av en eller anne grunn en tendens til å dreie seg om Sør som er venstreekstrem.

Noen ide om hvorfor?''

Trådene du besudler har av en eller annen grunn en tendens til å dreie seg om Sør, som du definerer som venstreekstrem.

Noen ide om hvorfor?

''Noen ide om hvorfor?''

Selvsagt. Har du?

Skrevet

Dette er ikke en tråd for eller mot musliner.

Vi stopper den her.

''Dette er ikke en tråd for eller mot musliner.''

Naturlig nok. Men i rettferdighetens navn; hvem trakk inn muslimer i denne tråden?

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Dette er ikke en tråd for eller mot musliner.''

Naturlig nok. Men i rettferdighetens navn; hvem trakk inn muslimer i denne tråden?

Det er det vel strengt tatt ABB som til gangs har gjort i dagens rettsmøte som denne tråden handler om. Så hvorfor det ikke kan diskuteres må da fuglene vite.

Skrevet

''Noen ide om hvorfor?''

Selvsagt. Har du?

''Selvsagt. Har du?''

Selvsagt. Dine innlegg rundt dette temaet trenger ikke nevneverdig utdyping.

Skrevet

Jeg synes behovet for å karakterisere gjerningsmannen er det mest interessante.

Jeg tror dette er et gjennomført skuespill. Han har i realiteten ikke annet valg enn å spille rollen fullt ut. Det provoser mange. Slik blir iscenesettelsen av seg selv komplett - med god hjelp fra publikum. Han har et ganske omfattende regissøransvar.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Selvsagt. Har du?''

Selvsagt. Dine innlegg rundt dette temaet trenger ikke nevneverdig utdyping.

Og bortsett fra at du for n'te gang ønsket og flagge din tilhørighet på ytterste venstre fløy, sammen med din Guru, så var poenget med ditt vrøvl hva?

Gjest Friskel
Skrevet

Vi stopper den her.

Greit men ABB nevnte faktisk i sin tale at Oslo kunne bli muslimsk om noen tiår. Og der tar han faktisk ikke feil.

Når vrangforestillingene dreier seg om politisk ideologi tatt til det hinsides er det relevant å diskutere det.

Men enig at tråden stoppes.

Skrevet

Og bortsett fra at du for n'te gang ønsket og flagge din tilhørighet på ytterste venstre fløy, sammen med din Guru, så var poenget med ditt vrøvl hva?

''Og bortsett fra at du for n'te gang ønsket og flagge din tilhørighet på ytterste venstre fløy, sammen med din Guru, så var poenget med ditt vrøvl hva?''

Wow, der traff du virekelig spikeren på hodet og kan sove godt i natt ;-)

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Og bortsett fra at du for n'te gang ønsket og flagge din tilhørighet på ytterste venstre fløy, sammen med din Guru, så var poenget med ditt vrøvl hva?''

Wow, der traff du virekelig spikeren på hodet og kan sove godt i natt ;-)

''Wow, der traff du virekelig spikeren på hodet og kan sove godt i natt ;-)''

Ja, ikke sant:-)

Skrevet

Både fordi det er ca 100000 muslimer i Norge, og 500000 "innvandrere", så 80% (400000) er ikke-muslimer, men også fordi at av nye innvandrere til Norge så er 20% muslimer, og flertallet kristne (mange katolikker).

Med vennlig hilsen

Hei!

Takk, det var helt nytt for meg :)

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Hei!

Blås fullstendig i de falsifiserte og forvrengte tallene som Sør opererer med. Ta heller en kikk på denne videosnutten for å se hvordan Europa _faktisk_ ligger an:

Skrevet

Jeg synes behovet for å karakterisere gjerningsmannen er det mest interessante.

Jeg tror dette er et gjennomført skuespill. Han har i realiteten ikke annet valg enn å spille rollen fullt ut. Det provoser mange. Slik blir iscenesettelsen av seg selv komplett - med god hjelp fra publikum. Han har et ganske omfattende regissøransvar.

Hei!

Må man spille skuespill eller være syk for å mene det ABB gjør?

Jeg syns man samtidig burde diagnostisere den tyske befolkning under den andre verdenskrig, samt mange flere, de fleste så jo på jøder som skadedyr, det var deres fikse ide, bare at var så akseptert i mange år.

Da slapp de unna diagnoser som paranoid schozofreni.

I Norge sendte vi nesten samtlige jøder i konsentrasjonsleirer fordi jødehatet i Norge har stått sterkt, var vi litt gale da også?

Skrevet

Hei!

Hei,

Bare hyggelig!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Bare hyggelig!

Med vennlig hilsen

Hei!

God natt :)

Med Vennlig hilsen

Skrevet

Vi stopper den her.

Hei,

Det står vel intet der som er "for" muslimer?

Jeg er ikke "for" muslimer, men er ateist og for den norske Grunnloven, inklusive ytringsfrihet og religionsfrihet.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei!

God natt :)

Med Vennlig hilsen

God natt til deg også, Madelenemie!

Sov godt, og drøm om noe spennende! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

God natt til deg også, Madelenemie!

Sov godt, og drøm om noe spennende! :-)

Med vennlig hilsen

Hei!

Okey, den må jeg svare på,

Jeg skal drømme om noe spennende,

:) God natt igjen :)

Gjest oslobasse
Skrevet

Nei, du blander hummer og kanari.

80% av innvandrere er ikke-muslimer, og selv om "innvandrere" skulle bli i flertall (hva så?), så vil ikke muslimer bli i flertall.

Og for å gi den noen tall - det er 100000 muslimer i hele Norge (tall fra SSB). Selv om ALLE bodde i Oslo, så ville de ikke utgjøre mer enn 15-20% av befolkninen.

Med vennlig hilsen

''Og for å gi den noen tall - det er 100000 muslimer i hele Norge (tall fra SSB).''

Det stemmer ikke. I følge en artikkel i Morgenbladet er " SSBs anslag for antall muslimer i Norge 185 000, det vil si ca. 4 prosent av befolkningen."

Skrevet

''Og for å gi den noen tall - det er 100000 muslimer i hele Norge (tall fra SSB).''

Det stemmer ikke. I følge en artikkel i Morgenbladet er " SSBs anslag for antall muslimer i Norge 185 000, det vil si ca. 4 prosent av befolkningen."

Nei, det tallet er for "personer født i land hvor muslimer er i flertall", som er noe helt annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...