Gå til innhold

Rift i netthinnen, haster litt

Anbefalte innlegg

Gjest Netthinnen
Skrevet

Jeg er for tiden innlagt på en psykiatrisk institusjon for utredning og behandling.

For et par dager siden skadet jeg meg selv ved å sprøyte kjøkkenspray rett inn på øyet.

Så nesten ingenting etter på.

Så fikk jeg kjempe vondt og det føltes ut som jeg hadde en skarp stein på øyet.

Grein mye i går på grunn av smerten, og ukontrollert tok jeg på øyet flere ganger for å dempe smerten noe som gjorde alt mye verre.

Etter et døgn tok personalet kontakt med lege og jeg fikk komme med en gang.. da han skulle se meg i øyet så han at jeg hadde skadet netthinnen under pupillen og han sa at dette ville gjøre kjempe vondt.

Han ga meg en salve som jeg skulle smøre på og så skulle jeg ha på bandasje slik at jeg ikke kunne åpne øyet.

Men det har ikke blitt særlig bedre, det gjør vondt å ha øyet igjen.

Så klarer jeg ikke spise og drikke, alt som jeg har spist og drukket på et døgn har bare kommet opp igjen.

Dette er fordi jeg blir kvalm av smerten tror jeg.

Jeg er også veldig rød på øyet.

Hva kan jeg gjøre?

Hvis dette ikke gror, må jeg opererest da? Med vennlig hilsen redde og smertefulle meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...