Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Det kommer mange spørsmål om somatisk helse på dette forum. Jeg minner om at jeg ikke er spesialist i annet enn psykiatri. 0 Siter
serenity777 Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Tror mange av de som spør, ikke har fått med seg det, bortsett fra settningen om att det er gratis å spørre på psykiatri. Noen vet sikkert ikke forskjellen da mange er svært unge. 0 Siter
Gjest mannen sin Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Tror mange av de som spør, ikke har fått med seg det, bortsett fra settningen om att det er gratis å spørre på psykiatri. Noen vet sikkert ikke forskjellen da mange er svært unge. Det kommer kanskje av at folk vet at en psykiater også kan somatisk helse, siden en psykiater er medisinutdannet med spesialisering innen psykiatri. Altså en slags lege og psykolog i ett på en måte. Irettesett meg hvis jeg er helt på jordet, for jeg ingen av delene. Men jeg tror folk flest skjønner at en psykiater i utganspunktet skal svare på spørsmål vedrørende psykiatri siden det eksisterer mange andre forum her innen andre grener. 0 Siter
serenity777 Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Det kommer kanskje av at folk vet at en psykiater også kan somatisk helse, siden en psykiater er medisinutdannet med spesialisering innen psykiatri. Altså en slags lege og psykolog i ett på en måte. Irettesett meg hvis jeg er helt på jordet, for jeg ingen av delene. Men jeg tror folk flest skjønner at en psykiater i utganspunktet skal svare på spørsmål vedrørende psykiatri siden det eksisterer mange andre forum her innen andre grener. Jo, folk over 18, men innledningen kan misforståes, mange som ikke vet hva en psykiater er. Jeg feks visste ikke forskjellen på en psykolog / psykiater før jeg selv kom i psykiatrien. 0 Siter
Gjest Ånden Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Du har da tatt grunnutdannnelse i andre yrker en psykiater? 0 Siter
Gjest angina osv osv Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Hvis jeg er blandt de du sikter til, prøvde jeg spørre om du kunne hjelpe meg med noen strategier for å takle de tankene om anginagreiene. For jo mer jeg tenker på det, jo være(føler jeg) det blir. Og det er ikke somatisk spm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.