Gå til innhold

Bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Gjest Matariki
Skrevet

Det stikker i brystene mine og jeg har ikke fått mensen selv om jeg skulle hatt det sist uke, er urolig selv om jeg er trøtt. Og det stømmer i kroppen min, som jeg har strøm i meg.

Er dette bivirkning av solian?

Lurer virkelig på å trappe ned litt, føler meg så rar og det verker og i kroppen. Er det verdt å bli slik hvis det er bivirkninger? Jeg tuller ikke.

Gjest Matariki
Skrevet

Føler blodet samler seg opp i magen min. Og jeg vil ikke ha støm i kroppen :(

Gjest Matariki
Skrevet

Føler blodet samler seg opp i magen min. Og jeg vil ikke ha støm i kroppen :(

Har rykninger i kroppen. Dette må være medisinene som gjør, sant nhd?

Skrevet

Du er så engsetelig for medisinene, att du opplever symptomer, som egentlig er angst. Jeg hadde det på samme måte når jeg først ble satt på AP. Begge ganger (det var noen år jeg gikk uten).

Gjest Matariki
Skrevet

Du er så engsetelig for medisinene, att du opplever symptomer, som egentlig er angst. Jeg hadde det på samme måte når jeg først ble satt på AP. Begge ganger (det var noen år jeg gikk uten).

Har tatt en vival nå, syns jeg ser syk ut og. Håper det er bare angst da og ikke medisinene, brenner inni meg og. Er oversensetiv tror jeg, burde vel ikke være det hvis medisinen fungerer slik den skal?

Kanskje det ikke er noe for meg. Hva går du på da? Kjenner du ikke noe til det?

Skrevet

Kan du være gravid?

Gjest javedia
Skrevet

Jeg bruker trilafon og opplever det samme i forhold til vondt i brystene av og til, og at mensen er litt annerledes. Har opplevd dette på AP før også. Det er ikke farlig, bare ubehagelig.

Gjest Matariki
Skrevet

Jeg bruker trilafon og opplever det samme i forhold til vondt i brystene av og til, og at mensen er litt annerledes. Har opplevd dette på AP før også. Det er ikke farlig, bare ubehagelig.

Ok. Da vet jeg at det er medisinene. Takk. Og bra det ikke er farlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...