Gjest Bekymret mor! Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Hei, Jeg spør på vegne av min datter: Hun er gravid i 7.uke. Hun venter nå barn nummer to, og som første svangerskap er hun denne gangen også veldig kvalm. Denne gangen har hun hatt store mavesmerter i ca. 2 uker nå, og disse smertene ligger i området ca under navlen. Når hun spiser, blir magesmertene sterkere. Dersom hun kaster opp, avtar smertene noe. Hun ligger hele dagen, da kvalmen og magesmertene tar all hennes energi. Hun har vært til primærlege, og også på St.Olav for ultralyd, men de har ikke sett noe galt. Hun har ikke blitt fortalt hva det kan være, og det synes jeg er litt rart. For ca. 1 år siden ble hun også gravid, og det skulle vise seg under ultralyd i 18. svangerskapsuke at fosteret var dødt, og hadde mest sannsynlig vært dødt i flere uker da. Min mor fikk kreft i livmoren, og døde av det for noen år siden, og det er klart jeg har dette hele tiden i "bakhodet". Kan dere ha noe fornuftig forklaring på de magesmertene hun har? Håper dere kan svare raskt på dette. På forhånd takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.