Gjest forstår ikke dette tullet de driver med Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Når det gjelder å ikke oppfylle helsemessig krav til førerkort, er det pga medisiner eller diagnose? Å ta kontakt med psyk.sykehus er ikke å anbefale, de ødlegger bare. Det er ikke positive ting som skjer, kommer bare negative ting ut av det. Straffer seg, lønner seg IKKE! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Det kan gjelde både diagnose og medisinbruk. 0 Siter
Gjest forstår ikke dette tullet de driver med Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Det kan gjelde både diagnose og medisinbruk. En blir iallefall ikke friskere av slike ting, ovenfra og ned "storebror bestemmer". 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 En blir iallefall ikke friskere av slike ting, ovenfra og ned "storebror bestemmer". Det er ovenfra og ned bestemt hvilken promillegrense som skal gjelde i trafikken. Hensikten er for begge saker å øke traffikksikkerheten. 0 Siter
Gjest forstår ikke dette tullet de driver med Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Det er ovenfra og ned bestemt hvilken promillegrense som skal gjelde i trafikken. Hensikten er for begge saker å øke traffikksikkerheten. Har aldri kjørt når jeg har vært syk jeg, klarer ikke kjøre da. Jeg er ansvarsbevisst. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Har aldri kjørt når jeg har vært syk jeg, klarer ikke kjøre da. Jeg er ansvarsbevisst. ..... men det betyr ikke at alle andre er ansvarsbevisste - dessverre :-( 0 Siter
Gjest hilsen en bipolar Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Har aldri kjørt når jeg har vært syk jeg, klarer ikke kjøre da. Jeg er ansvarsbevisst. Da er det vel ikke noe problem for deg å få evt dispensasjon heller da ) Jeg måtte søke, fikk innvilga da, men..de satte diagnosen som grunn - bipolar(sto ingenting om meds der så) Godt å høre du ikke kjører når du er syk. ) 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Få (Ingen?) diagnoser gjør automatisk at du ikke oppfyller helsekravene. Dette er fordi folk med samme diagnose kan ha helt ulik fungering. Det går nok mer på hvordan du sliter. Her er det viktig med god selvinnsikt sånn at du vet selv klart når du kan kjøre, og når du ikke kan kjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.