Gjest Bekymret stresset student Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Hei! Jeg er ei jente på 20år som stresser mye i hverdagen og får lite søvn. jeg går også på pillen siden jeg ikke ønsker en uønsket graviditet. jeg har ikke hadt mensen på ca. 8uker ,men har testet meg iallefall 3ganger om jeg var gravid, men alle testene var negative. nå har jeg fått mens, mens jeg går på pillen og den er svært smertefull med noe koagulert (?) blod, men så fant jeg en klump som var fast,som ikke bare var blod. jeg blør heller nesten ikke å begynner å bli redd på hva dette kan være? jeg har også hadt vondt i rundt en uke nå, men bare mildere menskramper. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Det kan være en spontanabort siden du har vært forsinket, selv om sjansen er liten når du bruker p-piller. Du skriver at du er bekymret og stresset. Er du det pga at du har hatt forsinket mens eller er du det rent generellt? 0 Siter
Gjest Bekymret stresset student Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Det kan være en spontanabort siden du har vært forsinket, selv om sjansen er liten når du bruker p-piller. Du skriver at du er bekymret og stresset. Er du det pga at du har hatt forsinket mens eller er du det rent generellt? at jeg er stresset og bekymret er strengt tatt pga skolegang og økonomi, men har og vært stresset/bekymret pga uregelmessig mens. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 12. februar 2012 Skrevet 12. februar 2012 at jeg er stresset og bekymret er strengt tatt pga skolegang og økonomi, men har og vært stresset/bekymret pga uregelmessig mens. Jeg synes du skal ta en gynekologisk undersøkelse. Få henvisning til gynekolog hos fastlegen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.