Gå til innhold

Er redd det går utfor igjen

Anbefalte innlegg

Gjest tårer i natten
Skrevet

Er en stund siden jeg har vært innlagt nå etter å ha blitt reddet i sisten liten fra å dø, men nå jeg er under så sterkt press at jeg er redd for at jeg skal forsøke noe dumt igjen. Leste om selvmordsmetoder sist natt, og jeg tenker på at ingen skal måtte gå igjennom hva jeg gjør nå. Da er det best å slippe.

Skrevet

Hva med å prøve å løse problemet med sterkt press i stedenfor?

Gjest tårer i natten
Skrevet

Hva med å prøve å løse problemet med sterkt press i stedenfor?

Jeg har søkt etter ny saksbehandler hos NAV, men har ikke fått det. Min saksbehandler har ingen forståelse for mine sykdommer. Han blir sinna om jeg ikke greier å gå på jobb.

Skrevet

Jeg har søkt etter ny saksbehandler hos NAV, men har ikke fått det. Min saksbehandler har ingen forståelse for mine sykdommer. Han blir sinna om jeg ikke greier å gå på jobb.

Det hjelper iallefall ikke å deppe eller gjøre dumme ting om det er en saksbehandler på NAV som er problemet. Da må du forsøke å løse dette i stedet enten du tar det opp direkte med saksbehandleren, får andre til å hjelpe deg, skrive brev eller skifte jobb... Ønsker deg alt godt uanset. Hold ut :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...