Gjest tårer i natten Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Er en stund siden jeg har vært innlagt nå etter å ha blitt reddet i sisten liten fra å dø, men nå jeg er under så sterkt press at jeg er redd for at jeg skal forsøke noe dumt igjen. Leste om selvmordsmetoder sist natt, og jeg tenker på at ingen skal måtte gå igjennom hva jeg gjør nå. Da er det best å slippe. 0 Siter
rose23 Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Hva med å prøve å løse problemet med sterkt press i stedenfor? 0 Siter
Gjest tårer i natten Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Hva med å prøve å løse problemet med sterkt press i stedenfor? Jeg har søkt etter ny saksbehandler hos NAV, men har ikke fått det. Min saksbehandler har ingen forståelse for mine sykdommer. Han blir sinna om jeg ikke greier å gå på jobb. 0 Siter
rose23 Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har søkt etter ny saksbehandler hos NAV, men har ikke fått det. Min saksbehandler har ingen forståelse for mine sykdommer. Han blir sinna om jeg ikke greier å gå på jobb. Det hjelper iallefall ikke å deppe eller gjøre dumme ting om det er en saksbehandler på NAV som er problemet. Da må du forsøke å løse dette i stedet enten du tar det opp direkte med saksbehandleren, får andre til å hjelpe deg, skrive brev eller skifte jobb... Ønsker deg alt godt uanset. Hold ut :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.