Gjest Mrs.Q Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Er så lei av piller nå. Har hatt migrene i dag og måtte ta piller for det, fremdeles er det vondt. Og jeg er lei av de jeg tar for psyken min, liker generelt sett ikke piller. Tror ikke det gjør meg godt, men hvordan vet jeg det? Føler meg ikke som meg lenger. 0 Siter
rose23 Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Jeg er kjempeglad det finnes piller og tenker ikke lenger over at jeg bruker dem og sannsynligvis må bruke det resten av livet. :-) 0 Siter
Gjest En tanke i natten Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Piller gjorde at jeg ble frisk. Jeg var så langt nede at jeg ønsket å ta livet mitt. Var syk i 10 år. Takket være de medisinene jeg fikk er jeg frisk og har holdt meg frisk i 2 år :-) 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Piller gjorde at jeg ble frisk. Jeg var så langt nede at jeg ønsket å ta livet mitt. Var syk i 10 år. Takket være de medisinene jeg fikk er jeg frisk og har holdt meg frisk i 2 år :-) Ja burde vel være glad for dem, er bare det å putte dem i munnen. Går meg på nervene for jeg vet ikke hva de gjør med meg. Mulig det er frisk jeg er. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Jeg er kjempeglad det finnes piller og tenker ikke lenger over at jeg bruker dem og sannsynligvis må bruke det resten av livet. :-) Ok, burde ta meg sammen og ikke syte over dem. Men kan jo hende jeg tar for mye, det er ikke bra for noen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.