Gjest Nedenå Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Det har jeg. Første gangen jeg forsøkte selvmord var jeg 16 år med piller. Jeg har forsøkt selvmord tre ganger etter det. 0 Siter
Gjest rwegner jeg me Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Jeg håper da alle som svarer "ja" her har overlevd - hvis ikke ville de vel ikke svart?skummelt med de som svarer de ikke har overlevd synes jeg. Selv har jeg overlevd den ene gangen jeg prøvde. Det var feighet som gjorde at jeg lever idag. Om jeg er glad for det nå? vet ikke. Har ikke lyst til å leve - men heller ikke dø..samtidig som jeg ikke ønsker leve i et vakum eller bare å eksistere. 0 Siter
serenity777 Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Var nærme flere ganger, men aldri gjort det siste hoppet. DVS att jeg har stått på broa med tanke på å gjøre det, men ikke klart det. Er forøvrig mange år siden. Har ikke hatt selvmordstanker på mange år, men da jeg var skikkelig deprimert trodde jeg jo att det ikke var mulig å få det bedre. Det tok jeg heldigvis feil i. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Nei, det har jeg ikke. 0 Siter
Gjest javedia Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 To ganger. Tok migrenemedisinene til mor da jeg var ca 12 år, men jeg tok nok for lite. Sov veldig lenge og ble syk. Siste gang var for ca 10 år siden. Neste gang kommer jeg til å greie det, jeg har den muligheten, men jeg henger med. Prøver å finne en mening med dette livet. 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Ja det har jeg 3 ganger. Eller hva venter du av svar? Nei,vi har internett her oppe i himmelen,og jeg begynner nå å gå lei harpespilling og korsang? Og alt det maset med at Moses er så høy på pære og det maset med Noa og dyrene hans.Ja da de var begge lydige mot Gud,men kan de slutte å skryte,nei da,mas,mas mas. (Noen ganger skulle jeg øsnke meg ett mye varmere sted!) 0 Siter
Gjest HHP58-manisk? Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Nei, det har jeg ikke. Vi lyser fred over doktor Nils Håvard Dahl,han orket ikke mere av alle våre "gale" spørsmål. Han sitter nå på en sky og spiller på harpe! "Gjør porten stor,gjør porten vid" (Er det virkelig pærler på pærleporten? Jobber St.Peter der enda?) 0 Siter
Gjest lurer på det meste Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Nei, det har jeg ikke. Herlig nå ble jeg litt lattermild! ) 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Ja det har jeg 3 ganger. Eller hva venter du av svar? Nei,vi har internett her oppe i himmelen,og jeg begynner nå å gå lei harpespilling og korsang? Og alt det maset med at Moses er så høy på pære og det maset med Noa og dyrene hans.Ja da de var begge lydige mot Gud,men kan de slutte å skryte,nei da,mas,mas mas. (Noen ganger skulle jeg øsnke meg ett mye varmere sted!) Hva han forventet som svar? Jo, han ville høre om noen på dol har prøvd å begå selvmord. Dette er skrevet av en fortvilet person. Syns du virkelig han fortjener så mye harselering? Spesielt du burde holde deg for god til det, du som går helt i taket om du ikke føler deg forstått, og gjør det du kan for å feiltolke det som skrives. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.