Gå til innhold

Tankekjør....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos psykiateren min i dag og klagde min nød. Jeg har vært plaget av tankekjør i det siste, skikkelig intenst j..... har det vært. På søndag tror jeg det var sa det klikk og det var over. Allikevel bestillte jeg en time hos psyk for å få litt råd og støtte. Han begynte å snakke om signalfeil oppe i hodet om det limbiske eller annet. Jeg lo så jeg holdt på å dette av stolen. Enden på visa var at han ikke vet hvorfor dette tankekjøret oppstår. Vet du det NHD?

Jeg har økt fra 4 mg fluanxol til 5 mg og det skulle heve terskelen. Hvis eller når det skulle skje igjen kan jeg regne med at det kanskje varer en ukes tid i stede for 2 eller 3 uker. Holder jeg ikke ut kan jeg heve til 6 mg for så å gå tilbake til 5 mg. Han sa han ikke helt likte å være for lemfeldig med ap. Er det også din oppfatning?

Det gode er å tenke på at dette ikke har noe med min personlighet å gjøre. Det er ikke min skyld! Det er ikke jeg som gjør noe galt. Måtte gudene hjelpe meg å huske det neste gang det slår til.

Skrevet

Du er heldig som har fått Fluanxol. Det fikk ikke jeg av legen min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...