Gondor Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Jeg var hos psykiateren min i dag og klagde min nød. Jeg har vært plaget av tankekjør i det siste, skikkelig intenst j..... har det vært. På søndag tror jeg det var sa det klikk og det var over. Allikevel bestillte jeg en time hos psyk for å få litt råd og støtte. Han begynte å snakke om signalfeil oppe i hodet om det limbiske eller annet. Jeg lo så jeg holdt på å dette av stolen. Enden på visa var at han ikke vet hvorfor dette tankekjøret oppstår. Vet du det NHD? Jeg har økt fra 4 mg fluanxol til 5 mg og det skulle heve terskelen. Hvis eller når det skulle skje igjen kan jeg regne med at det kanskje varer en ukes tid i stede for 2 eller 3 uker. Holder jeg ikke ut kan jeg heve til 6 mg for så å gå tilbake til 5 mg. Han sa han ikke helt likte å være for lemfeldig med ap. Er det også din oppfatning? Det gode er å tenke på at dette ikke har noe med min personlighet å gjøre. Det er ikke min skyld! Det er ikke jeg som gjør noe galt. Måtte gudene hjelpe meg å huske det neste gang det slår til. 0 Siter
Gjest Hilio Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Du er heldig som har fått Fluanxol. Det fikk ikke jeg av legen min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.