Gjest redd for å bli for sliten Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 .... er det rart man da er veldig redd for at det skal skje igjen? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Nei, men er ikke sikkert det skjer igjen... 0 Siter
bibben Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Kjenner meg godt igjen i det du skriver ) Ha en god dag! 0 Siter
bibben Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Dette kan dessverre føre til at man blir temmelig pinglete til å ta utfordringer i livet sitt. Selv kjenner jeg at denne redselen overmanner fornuften og den nødvendige gutsen man må ha for å klare seg i arbeidslivet og ellers. Jeg jobber i disse dager veldig for å motarbeide tendensen til å gi etter og si at jeg ikke tørr ta utfordringer som ligger der foran meg. 0 Siter
Gjest Den berømmelige veggen Skrevet 10. februar 2012 Skrevet 10. februar 2012 Nei, det er ikke det minste rart. For min egen del, så hadde jeg alltid hatt problemer med å sette grenser for meg selv, vite hva jeg orket og klarte, hva jeg kunne ta på meg, når jeg trengte hvile og det å si nei. Etter at jeg møtte veggen ble grensene satt FOR meg, de bare kom, så nå vet jeg hvor de er. Det kom heldigvis noe positivt ut av det. Du har mest sannsynlig fått noen automatiske sperrer du også, som hindrer deg i å møte veggen igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.