Gå til innhold

Når man har "møtt veggen" kraftig en gang.....

Anbefalte innlegg

Gjest redd for å bli for sliten
Skrevet

.... er det rart man da er veldig redd for at det skal skje igjen?

Skrevet

Kjenner meg godt igjen i det du skriver :o)

Ha en god dag!

Skrevet

Dette kan dessverre føre til at man blir temmelig pinglete til å ta utfordringer i livet sitt. Selv kjenner jeg at denne redselen overmanner fornuften og den nødvendige gutsen man må ha for å klare seg i arbeidslivet og ellers.

Jeg jobber i disse dager veldig for å motarbeide tendensen til å gi etter og si at jeg ikke tørr ta utfordringer som ligger der foran meg.

Gjest Den berømmelige veggen
Skrevet

Nei, det er ikke det minste rart. For min egen del, så hadde jeg alltid hatt problemer med å sette grenser for meg selv, vite hva jeg orket og klarte, hva jeg kunne ta på meg, når jeg trengte hvile og det å si nei. Etter at jeg møtte veggen ble grensene satt FOR meg, de bare kom, så nå vet jeg hvor de er. Det kom heldigvis noe positivt ut av det. :)

Du har mest sannsynlig fått noen automatiske sperrer du også, som hindrer deg i å møte veggen igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...