Gjest bølger Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Jeg skal ta en MSLT undersøkelse og må derfor la være å ta medisisner som påvirker søvnen de 2 siste ukene før undersøkelsen. Jeg bruker 3mg fluanxol, 20mg fluoksetin og 300mg wellbutrin. Vet at iallefall wellbutrinen påvirker søvnen. Er det flere av medisinene som påvirker søvnen? Kan jeg bare kutte ut wellbutrinen de siste 2 ukene, eller må jeg trappe ned gradvis og begynne gradvis etterpå? Hadde vært fint om du svarte på hvordan jeg skal gjøre det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Alle disse har såpass begrenset effekt på søvnen at jeg er i tvil. Du må ringe de som skal undersøke deg og spørre. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Alle disse har såpass begrenset effekt på søvnen at jeg er i tvil. Du må ringe de som skal undersøke deg og spørre. Ok. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.