Gå til innhold

Da ble jeg lagt inn på psyk i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for alle tilbakemeldinger! Nå skal jeg slappe av, nyte stillheten, ingen forpliktelser og ingen krav! Har fått ett stort og fint og stille rom med vindu og utsikt, en veldig hyggelig primærkontakt, "ring når du har det vondt eller vanskelig og vær så snill og bruk oss, vi sitter ikke her til pynt " sa hun. Jeg skal jobbe hardt med meg selv for å få maksimalt utbytte av innleggelsen, være så åpen og ærlig som jeg kan og motta all hjelp som tilbys. Takk for at det finnes slike forum som her, og takk for svar og gode råd, en takk til deg også NHD :)

Skrevet

Lykke til og riktig god bedring :)

Tusen takk :)

Skrevet

Så flott! Jeg er glad for din skyld for at du ikke er på Ø7, der er de ansatte helst bare til pynt.

Skrevet

Takk ;)

Kan jeg spørre hvorfor du er innlagt? Vurderer nemlig det samme selv.

Gjest ambrose
Skrevet

Ønsker deg god bedring - håper at du får den hjelpen du trenger :-)

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du er innlagt? Vurderer nemlig det samme selv.

Hei Bando! Ble innlagt pga alvorlig depresjon og suicidaltanker. Har vært gjennom en tøff terapi poliklinisk i høst /vinter, traumeterapi pga misbruk og gjentatte overgrep fra jeg var 4 - 28 år. Sliter med depresjon, angst og mareritt. Føles ok å være her, litt rart, men litt fint også! Er mitt første møte med psykiatrien og min første innleggelse. Foreløpig skjer det ikke så mye, snakket med en psykiater i går, var til somatisk undersøkelse i dag og skal ta blodprøver på mandag. Nå gjelder det bare å bli kjent med avdelingen, rutiner, sørge for å få i meg mat og drikke og få nok søvn. Ser ut til at det er diverse aktiviteter som skjer på ukedagene, man får permisjon i helgene og kan dra hjem, men første helgen er man på avdelingen. Er her for ro, hvile og stabilitet.

Skrevet

Hei Bando! Ble innlagt pga alvorlig depresjon og suicidaltanker. Har vært gjennom en tøff terapi poliklinisk i høst /vinter, traumeterapi pga misbruk og gjentatte overgrep fra jeg var 4 - 28 år. Sliter med depresjon, angst og mareritt. Føles ok å være her, litt rart, men litt fint også! Er mitt første møte med psykiatrien og min første innleggelse. Foreløpig skjer det ikke så mye, snakket med en psykiater i går, var til somatisk undersøkelse i dag og skal ta blodprøver på mandag. Nå gjelder det bare å bli kjent med avdelingen, rutiner, sørge for å få i meg mat og drikke og få nok søvn. Ser ut til at det er diverse aktiviteter som skjer på ukedagene, man får permisjon i helgene og kan dra hjem, men første helgen er man på avdelingen. Er her for ro, hvile og stabilitet.

Takk for at du ville svare! Var det en planlagt innleggelse som du måtte søke om lenge i forkant, eller akutt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...