Gå til innhold

Streptokokker/urinveisinfeksjon

Anbefalte innlegg

Gjest mammoline
Skrevet

Hei! Jeg har for noen dager siden avsluttet en 10 dagers antibiotika kur pga. streptokokker og urinveisinfeksjon. Nå i dag har jeg sterke smerter og blod når jeg tisser. Har en lymfekul på høyre side av halsen (dukket opp når sønnen min fikk vannkopper i jula) som ikke er øm eller noe, men den vil ikke bort. Hva kan dette være for noe rart?

Gjest horitit
Skrevet

Mye tyder på at du fortsatt har urinveisinfeksjon. Kjertelen på halsen kan jo være pga en infeksjon du har/har hatt. Det kan ta tid før lymfeknuter vender tilbake til normalen. Noen gjør det ikke etter at de har hovnet opp.

Skrevet

Mye tyder på at du fortsatt har urinveisinfeksjon. Kjertelen på halsen kan jo være pga en infeksjon du har/har hatt. Det kan ta tid før lymfeknuter vender tilbake til normalen. Noen gjør det ikke etter at de har hovnet opp.

hm.. Ok. Sist jeg hadde UVI og tisset blod var når jeg ble gravid, men det er jeg ikke. Sjekket dette med en gang. Takk for svar.

Skrevet

Synes du bør dra til legen så det ikke utvikler seg til nyrebekkenbetennelse.

Skrevet

Synes du bør dra til legen så det ikke utvikler seg til nyrebekkenbetennelse.

Da har vel ikke den 10 dagers kuren virket på infeksjonen da.. Æsj!

Skrevet

Er dette psykiatri?

Nei.. Men hvis du leser litt lengre opp, så ser du at jeg har beklaget meg for at jeg presterte å legge inn under feil tema.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...