Gjest HHP58 Skrevet 11. februar 2012 Skrevet 11. februar 2012 Å kalle andre for stygge og troll, er ikke særlig sympatisk. Du mangler visst evnen til å se forbi ytre skall. Er det kun utseendet du bruker som målestokk, for å vurdere andre mennesker? Da er det ikke rart at du sliter. Er de helt normale så går det bra.Stygge menn er ikke noe problem.På 53 år har jeg bare truffet 3 stygge kvinner. De fleste norske kvinner er ganske eller meget pene.De færreste er "normale" og maks 40% Men vi snakker i aldersgruppen 16-76 Jeg føler meg stygg,men håper at ikke alle kvinner synes det.Ensomhet er no dritt 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 11. februar 2012 Skrevet 11. februar 2012 De fleste av oss som er heldige og blir gamle mister jo utseende sitt. Men kanskje på en mer akseptabel måte. Jeg har ingen problemer med andre mennesker som ser rare/stygge ut så lenge de gjør sitt beste for å se ordentlig ut. Jeg har problemer med folk som ikke vasker seg og ikke bryr seg i det hele tatt. Jeg ville aldri vært kjærest med noen som ikke aksepterte utseende mitt. Men har faktisk flere forhold bak meg og de har vært veldig snille mot meg. Hva er galt med å få barn?, Når pene mennesker kan få "stygge" unger så kan vel "stygge" voksne få pene barn. Ser ikke noe sammenheng i det. Det viktigste burde jo være at man er et ok menneske. Men tror de fleste av oss vet at pene barn foretrekker pene venner og de mindre pene må ta hverandre, det er vel noe sånt darwinistiske greier. Men det verste med BDD er vel at man ikke greier å utvikle seg som menneske. At man isolerer seg og dermed ikke greier å utvikle andre sider ved seg selv som kan gjøre en mer attraktiv. Hvem vil være venn med en som bruker hele tiden sin på å rakke ned på seg selv. Hvis du er noenlunde oppegående kan du trøste deg med følgende: 1.De dumme er dumme OG stygge når de er 60. 2.Du er enda klokere når du er 60. Å ikke være den sløveste kniven i skuffen er da også noe.Jeg er ikke noe barberblad eller en skalpell,men en godt brukt morakniv! Jeg angrer nok på negativ omtale av deg og kvinner med ditt utseende (Om du har rett da)Kona mi var ett troll,men ganske pen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.