Gå til innhold

Spaltet personlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det med å poste innlegg jeg ikke husker.Det

samme innlegget kan postes både om morgenen og om kvelden,eller neste dag.Jeg husker ikke å ha gjort dette.Tar bare 100 mg zoloft per døgn.

Men jeg kan fortelle hele min livshistorie fra jeg var ca 5-6 år gammel.

Er det normalt at hukkommelsen kan være så selektiv?

Når jeg var gift påstår både kone og barn at jeg gjorde ting jeg hadde forkastet i dag.Hukommelse eller fornektelse?

Er hjernen i stand til å begrave ubehaglige opplevelser for å overleve selv?

Jeg har problemer med min samvittighet.Har jeg gjort de tingene som blir påstått vil jeg straffe meg selv selv etter 20+ år.Og straffen står kanskje ikke i forhold til gjerningene?Selv om Politiet aldri har vært innblandet,ønsker jeg ikke å leve lenger.Vektskåla tipper over til den negative siden.og de forstår ikke at de dytter meg utenfor stupet.

Skal jeg bare dope meg ned å håpe at inaktivitet hindrer

"demonen" å slippe løs?

Jeg vet ikke hvem som snakker sant,mine barn og min kone,eller mine foreldre,når de levde.Onkel Og tante forsvarer meg.

Hvem har rett? Dette plager meg så mye at jeg ikke vet min arme råd.

Har stort behov av søvn og er også usikker på om bare 100 mg zoloft er nok.Jeg tar 50 om morgenen,og 50 om kvelden.

Gjest ingelill
Skrevet

Nå er det på tide at du begynner å leve i nåtiden.

Gjest på tide å gripe fatt?
Skrevet

Hvorfor fortsetter du å kverne og kverne på den ene uvesentligheten etter den andre når du har annonsert pause fra DOL?

Dette er både latterlig og patetisk..

Skrevet

Hvorfor fortsetter du å kverne og kverne på den ene uvesentligheten etter den andre når du har annonsert pause fra DOL?

Det er urettferdig att HHP58 får pepper av anonyme nick. Hvis du skal tråkke på noen gjrø det iallefall under ditt faste nick. Hvem er det som ikke har "forlatt" dol for så å komme tilbake?

Gjest ambrose
Skrevet

Det er urettferdig att HHP58 får pepper av anonyme nick. Hvis du skal tråkke på noen gjrø det iallefall under ditt faste nick. Hvem er det som ikke har "forlatt" dol for så å komme tilbake?

Enig.

Gjest på tide å gripe fatt?
Skrevet

Du har kanskje et poeng, men ble bare så ufattelig lei ennå et innlegg med utbroderinger..

Angende nick så har jeg ikke et fast et, har brukt ulike nick i 3 år så der kan du bare slappe av..

Skrevet

''Hvem er det som ikke har "forlatt" dol for så å komme tilbake?''

Mange har gjort det, men de færreste har utbasunert sin pause med fynd og klem for så å komme tilbake etter noen få timer.

Skrevet

Mener du har nevnt at du tar beroligende tabletter og drikker deg full. Det kan ha en del å si for hukommelsen din. Er du alkoholisert så vil du etterhvert kunne få ganske store skader på hjernen.

Skrevet

Mener du har nevnt at du tar beroligende tabletter og drikker deg full. Det kan ha en del å si for hukommelsen din. Er du alkoholisert så vil du etterhvert kunne få ganske store skader på hjernen.

Da tar du feil.Jeg drakk meg drita i 1978 i marinen.Siden da drikker jeg 12 sommerøl og jukse champagne nyttårsaften.

Så jeg kan vel ikke si at jeg drikker.

Annet enn kaffe,te og melk.Cola+

Skrevet

Livet er så kjedelig at selv å få kjeft er bedre enn ingenting.

Gjest på tide å sove litt
Skrevet

Nå er det på tide at du begynner å leve i nåtiden.

Hvem da? HHP58?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...