Gjest Kirred Skrevet 10. februar 2012 Skrevet 10. februar 2012 Jeg har det, og har ingen venner. 0 Siter
Gjest javedia Skrevet 10. februar 2012 Skrevet 10. februar 2012 Har en mor som jeg tror har noe tilnærmet dette. Hun blånekter på alt som har med kontakt med mennesker å gjøre. Alle er slemme og ikke til å snakke med. 0 Siter
Gjest narsi Skrevet 10. februar 2012 Skrevet 10. februar 2012 Jeg har også dette. Tenkte på at flere med samme diagnose kunne hjelpe hverandre, men ingen ville jo stolt på hverandre. 0 Siter
Gondor Skrevet 10. februar 2012 Skrevet 10. februar 2012 Jeg har det også men er tilbøyelig til å tro at jeg har forbedret meg betraktelig. Har bare totalt noian for naboen min og noen andre rundt meg. Jeg har dårlig selvtillitt med det er vel mer typisk unnvikende pf, som jeg også har. (Tror psykologen som gav meg alt dette + eupf var i overkant trigger happy) 0 Siter
Gjest jdfi2 Skrevet 10. februar 2012 Skrevet 10. februar 2012 Jeg har også dette. Tenkte på at flere med samme diagnose kunne hjelpe hverandre, men ingen ville jo stolt på hverandre. ''Tenkte på at flere med samme diagnose kunne hjelpe hverandre, men ingen ville jo stolt på hverandre.'' LOL, ser det for meg... Hadde vært mange morsomme scener til en film dette... 0 Siter
rose23 Skrevet 10. februar 2012 Skrevet 10. februar 2012 ''Tenkte på at flere med samme diagnose kunne hjelpe hverandre, men ingen ville jo stolt på hverandre.'' LOL, ser det for meg... Hadde vært mange morsomme scener til en film dette... He he. Kan se det for meg jeg også :-) 0 Siter
Gjest Den engstelige Skrevet 11. februar 2012 Skrevet 11. februar 2012 ''Tenkte på at flere med samme diagnose kunne hjelpe hverandre, men ingen ville jo stolt på hverandre.'' LOL, ser det for meg... Hadde vært mange morsomme scener til en film dette... Hehe, har sett et teaterstykke med dette temaet og var ganske morsomt det også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.