Gå til innhold

Kjenner du noen med paranoid pers. forstyrrelse?

Anbefalte innlegg

Gjest javedia
Skrevet

Har en mor som jeg tror har noe tilnærmet dette. Hun blånekter på alt som har med kontakt med mennesker å gjøre. Alle er slemme og ikke til å snakke med.

Skrevet

Jeg har også dette. Tenkte på at flere med samme diagnose kunne hjelpe hverandre, men ingen ville jo stolt på hverandre.

Skrevet

Jeg har det også men er tilbøyelig til å tro at jeg har forbedret meg betraktelig. Har bare totalt noian for naboen min og noen andre rundt meg. Jeg har dårlig selvtillitt med det er vel mer typisk unnvikende pf, som jeg også har. (Tror psykologen som gav meg alt dette + eupf var i overkant trigger happy)

Skrevet

Jeg har også dette. Tenkte på at flere med samme diagnose kunne hjelpe hverandre, men ingen ville jo stolt på hverandre.

''Tenkte på at flere med samme diagnose kunne hjelpe hverandre, men ingen ville jo stolt på hverandre.''

LOL, ser det for meg... Hadde vært mange morsomme scener til en film dette... ;)

Skrevet

''Tenkte på at flere med samme diagnose kunne hjelpe hverandre, men ingen ville jo stolt på hverandre.''

LOL, ser det for meg... Hadde vært mange morsomme scener til en film dette... ;)

He he. Kan se det for meg jeg også :-)

Gjest Den engstelige
Skrevet

Hehe, har sett et teaterstykke med dette temaet og var ganske morsomt det også ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...