Gå til innhold

Reaksjon på rivotrilkutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatt Rivotril 3mg/dag fast mot epilepsi i mange år. Ettersom jeg ikke har hatt anfall på magne år og lå under terapeutisk område i SK, ønska jeg å trappe ned. I samarbeid med nevrolog+psykiater trappa jeg ned 0,5mg hver 14 dag. Dette var uproblematisk, merka ikke noe under nedtrappinga, var ferdig med denne lit før nyttår. Fra ca midten av desember har jeg vært temmelig plaga med angst... De siste to ukene har vært helt forferdelige. Typen generell uro med konstant fysisk ubehag som setter kjepper i hjula for meg. (hjerteklapp, press for brystet, skjelvinger)

Det jeg lurer på er om dette kan være en reaksjon på at jeg ikke har stoffet i kroppen mer? Vil liksom ikke helt gå med på det, for jeg ønsker å bli ferdig med Rivotrilen. Har fått et nytt liv i forhold til å stå opp om morgenen etter jeg slutta. Om dette skulle være en reaksjon, hvor lenge kan jeg regne med å slite med det? Skal sies at det er ting i livet mitt som kan utløse nervekjør om dagene. Denne tida på året er dessuten også ofte ganske tøff av en eller annen uforklarlig grunn.

Gjest ingelill
Skrevet

Spør du meg, som led i flere måneder etter sobrilkutt, så synes jeg det ikke er usannsynlig at det er rivotrilen som fortsatt plager deg. Uansett vil det gå over om det er denne.

Jeg håper angsten din snart blir bedre:o)

Skrevet

Spør du meg, som led i flere måneder etter sobrilkutt, så synes jeg det ikke er usannsynlig at det er rivotrilen som fortsatt plager deg. Uansett vil det gå over om det er denne.

Jeg håper angsten din snart blir bedre:o)

Takk for tilbakemelding :)

Leit å høre at det tok så lang tid for deg, men det er jo godt det går over.

Skrevet

Takk for tilbakemelding :)

Leit å høre at det tok så lang tid for deg, men det er jo godt det går over.

Du har ikke trappet ned for fort da? Jeg trappet ned 0,25 mg hver 14.dag, men da jeg var på 1mg så fikk jeg så vondt at jeg bare måtte øke igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...