Gå til innhold

En liten gladmelding :o)

Anbefalte innlegg

Gjest ingelill
Skrevet

Fikk så lyst å komme med en gladmelding. Tro meg på at det er lenge siden sist... Jeg har vel prøvd en ni til ti AD mot depresjon de siste årene, men ingenting har hjulpet, men nå har jeg, selv om jeg bare er unipolar og ikke har spor av bipolaritet i min kropp, begynt på lamictal, og jeg er på vei til å bli et helt nytt menneske både når det gjelder depresjon og angst. Oj, det var en lang setning:o) Jeg ler igjen, og det er lenge siden jeg så lett tar til latter, jeg hadde helt glemt hvordan det føltes å småle av ting og tang som skjer og som sies. Jeg begynner å finne tilbake til en svunnen sjarm også. Hehe:o) Og ennå er jeg kanskje ikke kommet helt opp i dose. Har gått i en uke på 300 mg nå, og skal ta ny prøve om ei uke. Så ennå kan det være mer å hente. Endelig er det liv i meg!!

Jeg vil derfor si at det kan være vel verdt å prøve lamictal selv om en bare sliter med depresjoner og aldri har vært i nærheten av en hypomani. Og ikke gå på samme medisinen i årevis hvis den ikke hjelper, prøv heller noe nytt om der er mer å prøve. Også de gamle tricykliske kan hjelpe mange.

Glad hilsen fra en gammel traver, i dag

Gjest bølger
Skrevet

Kjekt å høre at du har funnet noe som fungerer :-)

Gjest ingelill
Skrevet

Kjekt å høre at du har funnet noe som fungerer :-)

Takk skal du ha for hyggelig tilbakemelding:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...