Gå til innhold

Tar slike saker lang tid?

Anbefalte innlegg

Gjest ambrose
Skrevet

En i nær familie er blitt anklaget for voldtekt. Aldri i min villeste fantasi og naivitet kan jeg se for meg at denne familiemannen kan ha gjort noe sånt.

Han ble plutselig bare hentet av politiet i sitt eget hjem og satt i arrest.

De bor på et veldig lite sted, og denne dama har visst anklaget andre for det samme tidligere. Så forhåpentligvis vil ikke saken ta så lang tid, for han skulle anmelde henne. Men folkesnakket går... Mannen er helt fra seg og er sykemeldt pga saken.

Jeg fikk sjokk da jeg fikk vite det idag. Pleier slike saker å ta lang tid?

Skrevet

Kanskje off topic, men:

Familien til mannen som slo meg mens han lo en syk latter og truet meg på livet i et par år, kunne heller ikke i sin villeste fantasi se for seg at han kunne gjøre noe sånn.

Gjest ambrose
Skrevet

Kanskje off topic, men:

Familien til mannen som slo meg mens han lo en syk latter og truet meg på livet i et par år, kunne heller ikke i sin villeste fantasi se for seg at han kunne gjøre noe sånn.

Huff, det er et godt poeng som jeg ikke har tenkt så mye på... Ble vel mer sjokkert over at noen av sine kan gjøre sånt. Man vil vel helst ikke tro at det er mulig og så har man ei jente som kanskje virkelig har blitt voldtatt.

Jeg håper at saken får en rettferdig utgang, uansett om det betyr at han har gjort det eller ikke.. Og det mener jeg virkelig.

Skrevet

Huff, det er et godt poeng som jeg ikke har tenkt så mye på... Ble vel mer sjokkert over at noen av sine kan gjøre sånt. Man vil vel helst ikke tro at det er mulig og så har man ei jente som kanskje virkelig har blitt voldtatt.

Jeg håper at saken får en rettferdig utgang, uansett om det betyr at han har gjort det eller ikke.. Og det mener jeg virkelig.

Skjønner godt at du er opprørt, det må være en veldig vanskelig situasjon uansett.

Om han er anklaget for å ha gjort noe han ikke har gjort, er det selvfølgelig helt forferdelig. Samtidig kan man aldri vite med noen. Jeg har selv blitt overrasket flere ganger av folk som har hatt noen godt skjulte sider ved seg selv som nær familie ikke vet om. Det blir et helvete for alle uansett.

Håper for deres del han er uskyldig og greier å renvaske seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...