Meja69 Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Jeg er en 42 år gammel jente som har en samboer på 63 år.For 2 mnd siden ble det brudd,helt ute av det blå ville han ikke mere.Han har vært igjennom en alvorlig sykdomsperiode,med hjerteopperasjon,hjerneinnfarkt,lungebettenlse og blodforgiftning og nyresvikt,dette var ett hardt slag for oss begge,men jeg følte vi kom igjennom dette på en fin måte.Jeg var der for han hele veien,og støttet det jeg kunne.Nå i ettertid har han slitt med depresjoner.Han er sjalu på eksen min,,enda han ikke har noen grunn til det.Jeg har kun kontakt med eks når det er henting og bringing av vår sønn.Det som skjedde for 2 mnd siden var at samboeren min ble veldig sint og sjalu,det endte med at jeg ikke orket mere av det og stakk av til eks med ungene,da nervene mine ikke klarte mere.Dette vet jeg var ett av de dummeste trekken jeg kunne gjøre,men p.g.a skole og venner hadde jeg ikke mye valg.Saken er at han vil ikke snakke med meg,og vil ikke forstå at ting kan være vansskelig og tungt for meg også,Han har vært veldig selvopptatt det siste året,men han er glad i meg sier han.Jeg lurer på når han får tid til og tenke seg om,og har flyttet ut,om han vil tilgi meg og komme tilbake til meg.Vi har masse felles innteresser,god sex,felles humor.Alt stemte,bortsett ifra at han ikke kunne stole på meg..Hva skal jeg gjøre???vise at jeg vil ha han tilbake?,sende han meldinger?ringe?Jeg må ha ett godt svar..savner han masse.Tror ikke jeg greier og leve uten han.Han har ikke gitt lyd ifra seg på denne tiden,men han kjører forbi her jeg oppholder meg.tror du han har noen følelser eller har han bestemt seg..Håper du kan gi meg et svar...På forhånd tusen takk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 En depresjon er slett ikke utenkelig når man ser på alt han har vært gjennom. Sannsynligvis føler han at han er gammel og har lite igjen av livet med alle de sykdommene han har hatt de siste årene, mens du fremdeles er ung og frisk og har barn som trenger deg. Kanskje tenker han at han ikke vil være deg til byrde og at dette er den beste måten å gjøre det på? Du sier han ikke vil snakke med deg på telefonen, men hva gjør han om du tropper opp på døra hans? Dere trenger jo utvilsomt en god og oppklarende prat. 0 Siter
Meja69 Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Skrevet 13. februar 2012 En depresjon er slett ikke utenkelig når man ser på alt han har vært gjennom. Sannsynligvis føler han at han er gammel og har lite igjen av livet med alle de sykdommene han har hatt de siste årene, mens du fremdeles er ung og frisk og har barn som trenger deg. Kanskje tenker han at han ikke vil være deg til byrde og at dette er den beste måten å gjøre det på? Du sier han ikke vil snakke med deg på telefonen, men hva gjør han om du tropper opp på døra hans? Dere trenger jo utvilsomt en god og oppklarende prat. Tusen takk for svaret.Jeg har hele tiden sagt til han at jeg IKKE vil fortsette livet uten han,Jeg gikk inn i forholdet med øynene oppe.Problemet er at han ikke skjønner det,at i ett forhold må vi begge jobbe for og få det til og fungere.Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal nå inn til han:( 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Tusen takk for svaret.Jeg har hele tiden sagt til han at jeg IKKE vil fortsette livet uten han,Jeg gikk inn i forholdet med øynene oppe.Problemet er at han ikke skjønner det,at i ett forhold må vi begge jobbe for og få det til og fungere.Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal nå inn til han:( Har du forsøkt å foreslå familieterapi for han? Hva sier han til det, tror du? 0 Siter
Meja69 Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Skrevet 13. februar 2012 Har du forsøkt å foreslå familieterapi for han? Hva sier han til det, tror du? Ja,vi har prøvd en gang,vi følte begge det ikke var noe for oss.problemet nå,er at det har etter all sannsynlighet toppet seg for han.At sykdommen har gjort at han ikke vil "plage" meg noe mere.Han trenger nok litt tid for seg selv.men vil han kontakte meg????vil han savne meg???han sa at han har følelser for meg,men at jeg stakk til eks var dumt...da vill han ihvertfall ikke gjøre noe mere.Når han får se at det ikke er,og ikke vil bli noe mellom meg og eks,vil han da begynne og kontakte meg,og kanskje tenke på meg på en god måte igjen????Vil så gjerne bevise for han at jeg er,og alltid vil være til og stole på. 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Dette er mitt intuitive inntrykk ut fra det du skriver: Han er tjue år eldre enn deg. Dette sammen med en alvorlig sykdomsperiode har gitt han en følelse av alderdom, sårbarhet, mangel på vitalitet. Han ser eksen din som en trussel (la meg tippe: eksen din er yngre enn ham). For å slippe å bli avvist pga. det han selv oppfatter som sin utilstrekkelighet har han avvist deg først. Vis at du svaner ham, også den seksuelle delen av forholdet. Da tror jeg du har en sjanse til å få ham tilbake. 0 Siter
Meja69 Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Skrevet 13. februar 2012 Dette er mitt intuitive inntrykk ut fra det du skriver: Han er tjue år eldre enn deg. Dette sammen med en alvorlig sykdomsperiode har gitt han en følelse av alderdom, sårbarhet, mangel på vitalitet. Han ser eksen din som en trussel (la meg tippe: eksen din er yngre enn ham). For å slippe å bli avvist pga. det han selv oppfatter som sin utilstrekkelighet har han avvist deg først. Vis at du svaner ham, også den seksuelle delen av forholdet. Da tror jeg du har en sjanse til å få ham tilbake. Tusen takk for svaret.Jeg kommer til og gjøre alt.Har nettopp snakket med han,og da var han bitter og lei.Når jeg spurte om han ville komme tillbake og besøke meg,sa han at det fikk han se på...Så han holder jo døren på gløtt??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.