Gå til innhold

Depresjon?

Gjest stillevatn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stiller meg noe undrende til hvordan det har seg at du slakter Cathlins svar i denne tråden, som riktignok var kort, men likevel konstruktivt.

Kast ikke stein i glasshus. Det er ikke slik at du alltid kommer med like vennligsinnede innlegg på dol.

Takk for støtte i forhold til det meningsløse angrepet.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

13

• frosken

4

• mariaflyfly

4

• XbellaX

2

Skrevet

Jeg mener at ditt råd er helt adekvat. Du kunne sikkert ha formulert deg litt mer utfyllende, men jeg synes du har fått noen ufortjent kjipe kommentarer.

Takk. Jeg prøvde å bidra med noe jeg vet kan funke selv. Ikke fantastisk genialt, men kun godt ment.

Skrevet

Takk for støtte i forhold til det meningsløse angrepet.

:)

Gjest ambrose
Skrevet

:-) Det er så unødvendig å komme med slike kommentarer som cathlin kommer med.

det kan hende at trådstarter har "mannet seg opp" og skrevet inn her. Og motet blir umiddelbart "tråkket på". Man vet ikke alltid konsekvensen av dette...

Det var nok vi som feiltolket.

Gjest ambrose
Skrevet

Takk. Jeg prøvde å bidra med noe jeg vet kan funke selv. Ikke fantastisk genialt, men kun godt ment.

jeg er lei meg for at jeg feiltolket svaret ditt .unnskyld.

Skrevet

jeg er lei meg for at jeg feiltolket svaret ditt .unnskyld.

Var det du som hadde hovedinnlegget?

Skrevet

Nei.

Ok. Jeg har ikke fått med meg dine svar i denne tråden, men jeg tenker på angrepet fra Psyk av alt.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

det kan hende at trådstarter har "mannet seg opp" og skrevet inn her. Og motet blir umiddelbart "tråkket på". Man vet ikke alltid konsekvensen av dette...

Tja...svaret er veldik kort og litt ovenfra og ned. Men jeg ønsker ikke å rippe opp i det og få dol-klanen på nakken.

Gjest javedia
Skrevet

Tja...svaret er veldik kort og litt ovenfra og ned. Men jeg ønsker ikke å rippe opp i det og få dol-klanen på nakken.

Du kan jo også ta på deg nye "briller" og lese det som et meget positivt svar? Ikke alltid det er best å få et forståmegihjelsvar.

Skrevet

''Det er så unødvendig å komme med slike kommentarer som cathlin kommer med. det kan hende at trådstarter har "mannet seg opp" og skrevet inn her. Og motet blir umiddelbart "tråkket på". Man vet ikke alltid konsekvensen av dette...''

Men er det ikke akkurat like unødvendig å gi den type respons du gir til cathlin? Må alle svar være helt perfekte for at det ikke skal gi grunnlag for personangrep?

Jeg oppfatter cathlins svar som velmenende - om enn noe kort og konsist i formen. Det tror jeg er mer enn man kan si om måten du valgte å svare cathlin på i denne tråden ?

Gjest blandet meg inn her
Skrevet

''Det er så unødvendig å komme med slike kommentarer som cathlin kommer med. det kan hende at trådstarter har "mannet seg opp" og skrevet inn her. Og motet blir umiddelbart "tråkket på". Man vet ikke alltid konsekvensen av dette...''

Men er det ikke akkurat like unødvendig å gi den type respons du gir til cathlin? Må alle svar være helt perfekte for at det ikke skal gi grunnlag for personangrep?

Jeg oppfatter cathlins svar som velmenende - om enn noe kort og konsist i formen. Det tror jeg er mer enn man kan si om måten du valgte å svare cathlin på i denne tråden ?

Synes ikke det er rart om Cathlin blir misforstått i svar man bare kan håpe på at er velmenende, etter alle ubehagelige utbrudd hun har hatt her inne. Er det bare alle andre som skal få påpakning, mens hun skal få ture på som hun vil, og atpåtil bli tolket etter beste mening i tvilstilfeller?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg mente det som et helt seriøst svar.

Skrevet

Synes ikke det er rart om Cathlin blir misforstått i svar man bare kan håpe på at er velmenende, etter alle ubehagelige utbrudd hun har hatt her inne. Er det bare alle andre som skal få påpakning, mens hun skal få ture på som hun vil, og atpåtil bli tolket etter beste mening i tvilstilfeller?

''Synes ikke det er rart om Cathlin blir misforstått i svar man bare kan håpe på at er velmenende, etter alle ubehagelige utbrudd hun har hatt her inne. Er det bare alle andre som skal få påpakning, mens hun skal få ture på som hun vil, og atpåtil bli tolket etter beste mening i tvilstilfeller?

''

Jeg synes det er et mål å tolke det meste i beste mening. Dersom man ønsker å påpeke at man synes noen kommer med ufine svar eller lignende, så kan man vel bare si det direkte uten samtidig å bli kjip selv?

Jeg kjenner ikke til at cathlin skal ha hatt så mange ubehagelige utbrudd på dol, men det kan selvfølgelig godt hende at hun har tråkket noen på tærne uten at jeg har fått det med meg. Det gjelder vel forøvrig for ganske mange her inne at det varierer mellom gode og dårlige (av og til svært dårlige) dager, og på dårlige dager kan vel noen og enhver skrive ting de burde ha latt være.

Tror jeg :-)

Skrevet

''Jeg mente det som et helt seriøst svar.

''

I såfall skjønner jeg ikke hvorfor du blir så hissig hver gang noen viser litt lite empati i forhold til andre.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

''Jeg mente det som et helt seriøst svar.

''

I såfall skjønner jeg ikke hvorfor du blir så hissig hver gang noen viser litt lite empati i forhold til andre.

Jeg har ikke vært hissig.

Skrevet

Hva slags ubehaglige utbrudd er det du refererer til?

Skrevet

Jeg mente da også mitt svar som et seriøst svar.

Skrevet

Jeg har ikke ment det ovenfra og ned, det er nok i ditt hodet.

Skrevet

Det må være mulig å komme med svar uten å være nødt til å klistre på 14 smiletegn for å få det til å virke "mildere". Jeg hater overforbruk av smiletegn. Cath svarer kort og konsist og riktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...