Gondor Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 Nå har jeg skikkelig noian. I går sendte jeg en epost til psykologen hvor jeg skrev at jeg lurte på om han ikke ville ha meg der lenger. Jeg har fått svar og han sier at dette ikke er tilfelle. Men hva annet kunne han skrive? Jeg føler meg som en skikkelig tosk. I dag fikk jeg noian for noen foreldre i klassen til minstemann. Faren så ikke på meg og moren hilste så vidt. Jeg har noian for familien min også. Jeg er så forvirret! Men jeg er modig. Jeg sender dette innlegget med fare for å bli slaktet. Jeg føler meg så rar. Så splittet på en måte. Det er akkurat som jeg svever i løse luften. Nå sender jeg det bare. Kanskje noen av dere har noe klokt å si. Eller kanskje ingen svarer. jeg tar sjansen. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 Du kan jo skrive dette til psykologen? Høres slitsomt ut. 0 Siter
Gjest motherinlaw Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 Tar du medisinene dine da? 0 Siter
Gondor Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Skrevet 14. februar 2012 Tar du medisinene dine da? Jeg tar alle medisinene mine. Men de hjelper kanskje ikke mot dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.