Gå til innhold

Annen behandling av bipolare lidelser?

Anbefalte innlegg

Gjest javedia
Skrevet

http://mediumforlag.no/article/2011/8/15/helhetlig-behandling-mot-depresjon/

Jeg har nesten gitt opp å bli bra/bedre av min psykiske sykdom. Likevel leter jeg etter noe som kan være til hjelp. Fant denne linken. Er det noe her som kan være verdt å prøve?

Er veldig alternativ og søkende mot noe alternativt til medisiner som kan hjelpe. Jeg har prøvd veldig mange medisiner og hatt nesten like mange bivirkninger. Derfor blir jeg litt desprerat når jeg aldri finner noe som kan hjelpe. Håper på en nye oppfinnelse eller noe sånt.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis du har masse penger til overs som du ikke vet hva du skal bruke til og Redd Barna ikke er et ok sted å plassere dem, kan du alternativt til å kaste dem bruke dem på dette som er beskrevet her.

Skrevet

Dersom det hadde handlet om en ultra lett depresjon og/eller som ren forebygging( av flere lidelser, også depresjon) så er disse rådene slettes ikke dumme(vel, ikke alle i hvertfall), (jeg kan enda fler som sikkert ville gitt NHD rykninger om han fikk lese dem :-) . Jeg har kjempe tro på en helhetlig behandling av alle sykdommer og diagnoser, men ved bipolar må man ha medisiner først og fremst, det er bare slik det er. Er du 1 eller 2? Har du andre diagnoser i tillegg kan det gjøre det vanskelig å medisinere deg, dessverre.

Gjest javedia
Skrevet

Dersom det hadde handlet om en ultra lett depresjon og/eller som ren forebygging( av flere lidelser, også depresjon) så er disse rådene slettes ikke dumme(vel, ikke alle i hvertfall), (jeg kan enda fler som sikkert ville gitt NHD rykninger om han fikk lese dem :-) . Jeg har kjempe tro på en helhetlig behandling av alle sykdommer og diagnoser, men ved bipolar må man ha medisiner først og fremst, det er bare slik det er. Er du 1 eller 2? Har du andre diagnoser i tillegg kan det gjøre det vanskelig å medisinere deg, dessverre.

Jeg har bipolar II, men har også en annen diagnose, ptsd.

Tror jeg er et vanskelig tilfelle ja. Jeg er selv så lei av alt dette og skjønner ikke hvorfor behandlerne ikke vil gi meg opp.

Gjest javedia
Skrevet

Hvis du har masse penger til overs som du ikke vet hva du skal bruke til og Redd Barna ikke er et ok sted å plassere dem, kan du alternativt til å kaste dem bruke dem på dette som er beskrevet her.

Kan ikke akkurat grave meg ned i penger nei. Likevel har jeg brukt noen penger på healere opp igjennom årene. Jeg synes dette har virker sånn umiddelbart, men aldri varig. Blir veldig alternativ og søkende når jeg er syk, jeg vet det. Jeg tror at det er noe som "overstyrer" meg. Alt jeg gjør blir overvåket osv.

Det er derfor jeg søker slike ting også. Jeg skal forsøke å gi pengene til redd barna, eller til fadderbarnet mitt heretter :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...