Gjest ambrose Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Noen ganger blir jeg destruktiv og har lyst til å bare vrenge sjelen for all den møkk som befinner seg der. Hva gjør dere for å bli kvitt denne møkka? Lar det gå utover andre eller bruke andre som søppelbøtte? Annet? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Ei hard treningsøkt hjelper alltid.... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Om en ikke har stor sans for bruk av prostituerte for andre tømmebehov, bør en følge toglis gode råd. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Ei hard treningsøkt hjelper alltid.... Regnet med noen ville si det, ja.. Men kanskje det virkelig hadde hjulpet å ordne seg med en egen søppelbøtte og en post-it-blokk - og rett og slett skrive ned alle sytetanker, møkk osv og kaste oppi der. Men det høres litt rart ut for meg, må innrømme det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Regnet med noen ville si det, ja.. Men kanskje det virkelig hadde hjulpet å ordne seg med en egen søppelbøtte og en post-it-blokk - og rett og slett skrive ned alle sytetanker, møkk osv og kaste oppi der. Men det høres litt rart ut for meg, må innrømme det. Det kan faktisk hjelpe å skrive av seg frustrasjon også, så hvorfor ikke prøve? 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Om en ikke har stor sans for bruk av prostituerte for andre tømmebehov, bør en følge toglis gode råd. Nei, har lite sansen for det. Men hva ned det jeg skrev til togli nå nettopp - vet du om det er forsøkt før? Er det et dumt forslag? 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Det kan faktisk hjelpe å skrive av seg frustrasjon også, så hvorfor ikke prøve? Det spørs hvor jeg skulle satt den bøtta hen da - ikke kult om noen hadde funnet den.. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 ''Hva gjør dere for å bli kvitt denne møkka? Lar det gå utover andre eller bruke andre som søppelbøtte?'' Da er dol søppelbøtta mi :-) De i RL slipper unna. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Det spørs hvor jeg skulle satt den bøtta hen da - ikke kult om noen hadde funnet den.. De har ikke en makuleringsmaskin på jobben? Evt skriver du på data og sletter etterpå 0 Siter
Gjest doidodame Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Man forteller det til drittposen. (Se filmen: Kunsten å tenke negativt.) ;-) Hva med å skrive? Man bør i alle fall være forsiktig med å bruke sine venner til dette for ofte, spesielt om det ikke går begge veier. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 De har ikke en makuleringsmaskin på jobben? Evt skriver du på data og sletter etterpå Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Makuleringsmaskin altså. Har til og med en som står nedstøvet hjemme ett eller annet sted 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Makuleringsmaskin altså. Har til og med en som står nedstøvet hjemme ett eller annet sted På tide å bruke den igjen 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 På tide å bruke den igjen Supert - ser ut som du hjalp meg å komme frem til et godt forslag som kanskje kan funke. Thanks :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Supert - ser ut som du hjalp meg å komme frem til et godt forslag som kanskje kan funke. Thanks :-) Værsågod;) 0 Siter
Gjest doidodama Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Regnet med noen ville si det, ja.. Men kanskje det virkelig hadde hjulpet å ordne seg med en egen søppelbøtte og en post-it-blokk - og rett og slett skrive ned alle sytetanker, møkk osv og kaste oppi der. Men det høres litt rart ut for meg, må innrømme det. Var i familieterapi en gang der det ble foreslått å skrive noe og ta med dette til et sted og tenne på det til det brant opp. Gjorde det aldri, men mulig det er befriende. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Var i familieterapi en gang der det ble foreslått å skrive noe og ta med dette til et sted og tenne på det til det brant opp. Gjorde det aldri, men mulig det er befriende. Interessant Hadde vært interessant å høre fra noen som faktisk har prøvd det. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 ''Hva gjør dere for å bli kvitt denne møkka? Lar det gå utover andre eller bruke andre som søppelbøtte?'' Da er dol søppelbøtta mi :-) De i RL slipper unna. :-) 0 Siter
Kalevaala Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Det spørs hvor jeg skulle satt den bøtta hen da - ikke kult om noen hadde funnet den.. Putt en papirpose oppi bøtta, eller la papirposen være søppelbøtta (symbolsk). Skriv gjerne "Søppel" på den. Når du er ferdig, tenner du på dposen med innhold. Og forestiller deg at det som er igjen av vonde følelser forsvinner med røyken. Har ikke prøvd dette selv altså. Jeg er introvert og har ikke behov for å tømme meg. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Jeg pleier å skrive det ned i en sånn fin skrivebok med harde permer. -også kan den tas fram noen år etterpå, og da bare rister man på hodet av det... 0 Siter
Gjest doidodama Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Interessant Hadde vært interessant å høre fra noen som faktisk har prøvd det. Just do it! Kombiner med løpetur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.