Gjest flere synspunkter Skrevet 16. februar 2012 Skrevet 16. februar 2012 Da gråter jeg en elv...og etterpå føles det mye bedre. 0 Siter
Gjest flere synpunkter Skrevet 16. februar 2012 Skrevet 16. februar 2012 Om en ikke har stor sans for bruk av prostituerte for andre tømmebehov, bør en følge toglis gode råd. Ha ha ha...du har skikkelig kul og frekk humor noen ganger! :-). Får bedre og bedre inntrykk av deg. :-). Sikker på at du ikke er litt "psyk" selv innimellom også...i såfall mener jeg det positivt! 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. februar 2012 Skrevet 16. februar 2012 Jeg skriver og/eller bruker en venninne. ) 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 16. februar 2012 Skrevet 16. februar 2012 Du kan sette deg ned og skrive et brev til deg selv, det er også en form for terapi. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 16. februar 2012 Skrevet 16. februar 2012 Jeg pleier å skrive det ned i en sånn fin skrivebok med harde permer. -også kan den tas fram noen år etterpå, og da bare rister man på hodet av det... Ja, det var egentlig noe sånt jeg også tenkte på. Jeg tror det har bedre effekt, for på den måten kan man også gi seg selv en slags feedback. Men hvor oppbevarer du denne boka for at ingen skal finne den? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. februar 2012 Skrevet 16. februar 2012 Man skriver et innlegg på dol, vel! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 16. februar 2012 Skrevet 16. februar 2012 Ja, det var egentlig noe sånt jeg også tenkte på. Jeg tror det har bedre effekt, for på den måten kan man også gi seg selv en slags feedback. Men hvor oppbevarer du denne boka for at ingen skal finne den? den står i bokhylla ved senga mi eller i nattbordskuffen. Ingen som snoker her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.