Gå til innhold

Forkjølelse over lang tid

Anbefalte innlegg

Gjest 18 year old girl
Skrevet

Hei, jeg er en 18 år gammel jente. Jeg har nå vært forkjølet siden desember, hostet og følt meg dårlig. Sykdommen har vart lenge, men endret seg. Det har vært en uke hvor det har vært lite hoste og slim, så det virker som det begynner å gi seg. Men så uken etter er halsen helt tett, hodepine, fryser osv. Jeg får også veldig vondt nederst på venstre side av magen, spesielt når jeg hoster men også hvis jeg tar på stedet. Hva tror dere dette er? Er det alvorlig? Går det over av seg selv? Hilsen frustrert 18 år gammel jente

Videoannonse
Annonse
Gjest javedia
Skrevet

Har du vært syk så lenge er det kanskje en ide å oppsøke lege?

Skrevet

Du bør dra til legen for å sjekke dette. Det kan minne om meg da jeg hadde mykoplasma lungebetennelse for noen år siden. Jeg hanglet i mange uker, hostet masse og hadde feber av og på.. Vondt i brystet hadde jeg ikke, men jeg hadde vondt på ene siden av magen, ved nederste ribbein på høyre side (tror jeg hosta på meg brist i et ribbein). Det viste seg at det var lungebetennelse, så jeg måtte ha pencillin for å bli kvitt det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...