Gå til innhold

Kontrafobisk

Gjest Har aldri hørt om kontrafobisk før.

Anbefalte innlegg

Gjest Har aldri hørt om kontrafobisk før.
Skrevet

Jeg fikk vite i dag at mn kjæreste lider av kontrafobi og PTSD. Han er ikke alltid så enkel å være sammen med, men han er snill som dagen er lang mot meg.

Han er vokst opp i et hjem med alkoholisme og vold.

Jeg har lest litt på kontrafobisk, og ser også at dette er en PF. Kan man ha kontrafobi uten å ha PF?

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var interessant. Jeg har heller aldri hørt om kontrafobi, men googlet det opp. Kanskje det er flere her inne som kan assosiere seg med det?

Gjest Trådstarter
Skrevet

Dette var interessant. Jeg har heller aldri hørt om kontrafobi, men googlet det opp. Kanskje det er flere her inne som kan assosiere seg med det?

Det hadde vært fint med et svar fra NHD. Om min kjæreste har en PF vet jeg at det vil ta mange år i terapi før han er mer i vater enn i dag. En kollega på jobben hans kom bakfra og dunket han vennskaplig i rygggen. Min kjæreste snudde seg rundt og slo mannen ned i løpet av 000,1 sekund i ren refleks.

Gjest Trådstarter
Skrevet

Kan også nevne at han ofte rusler langs akerselven i Oslo for se hva som skjer..... Han har hatt en del kontakt med Hells Angels miljøet, men har ikke sansen for dem fordi ett eller annet jeg ikke forstår når han forklarer. Han påberopte seg mange kamerater når vi ble kjent. Nå vet jeg at ikke har noen venner. Og han fryder seg over sin omgang med HA folka som han ikke anser som noen trussel. Men han vil ikke joine HA.

Skrevet

Det hadde vært fint med et svar fra NHD. Om min kjæreste har en PF vet jeg at det vil ta mange år i terapi før han er mer i vater enn i dag. En kollega på jobben hans kom bakfra og dunket han vennskaplig i rygggen. Min kjæreste snudde seg rundt og slo mannen ned i løpet av 000,1 sekund i ren refleks.

Hvis du ikke er et troll, og dette er en tulletråd, så vil jeg anbefale at du dumper denne kjæresten så snart du bare kan. Han kan være farlig for deg også. Kontrafobien er en forsvinnede liten og ubetydelig del av hans psykiske problemer.

Gjest Trådstarter
Skrevet

Hvis du ikke er et troll, og dette er en tulletråd, så vil jeg anbefale at du dumper denne kjæresten så snart du bare kan. Han kan være farlig for deg også. Kontrafobien er en forsvinnede liten og ubetydelig del av hans psykiske problemer.

Nei, jeg er ikke et troll. Men denne mannen er jeg ikke redd for. Han har aldri rørt meg. Jeg ser øynene går i sort, men jeg er ikke redd. Derimot var jeg redd min eks som slo meg rett ned både nå og da blandt annet fordi jeg glemte å lukke et vindu, slik at han frøs når han kom ut av dusjen.

Forskjellen på disse mennene er at min eks banket meg, min kjæreste banker andre enn meg.

Livet er underlig. Jeg ringte Kirkens SOS for et par dager siden. Jeg hører selv at det jeg forteller er ikke til å tro, men noen av oss opplever mye rart.

Skrevet

Nei, jeg er ikke et troll. Men denne mannen er jeg ikke redd for. Han har aldri rørt meg. Jeg ser øynene går i sort, men jeg er ikke redd. Derimot var jeg redd min eks som slo meg rett ned både nå og da blandt annet fordi jeg glemte å lukke et vindu, slik at han frøs når han kom ut av dusjen.

Forskjellen på disse mennene er at min eks banket meg, min kjæreste banker andre enn meg.

Livet er underlig. Jeg ringte Kirkens SOS for et par dager siden. Jeg hører selv at det jeg forteller er ikke til å tro, men noen av oss opplever mye rart.

''Forskjellen på disse mennene er at min eks banket meg, min kjæreste banker andre enn meg.''

De færreste menn banker andre, kontrafobisk ellert ei. Velg en bedre partner!

''Livet er underlig. Jeg ringte Kirkens SOS for et par dager siden. Jeg hører selv at det jeg forteller er ikke til å tro, men noen av oss opplever mye rart.''

Ja, livet tar noen underlige krumspring innimellom, men prøv å velge det rette for deg og dine, om det er et ankepunkt :-)

Skrevet

Mon tro om det ikke er best om du konsentrerer deg om deg selv?

DU har nå funnet enda en mann som sliter med voldsbruk. Uansett om dette går utover deg eller ikke, er det ikke normalt, og det er ikke noe du skal ha i livet ditt om du har deg selv kjær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...