Gå til innhold

Varige skader av ssri

Anbefalte innlegg

Gjest Elias 2
Skrevet

Det er snart 3 uker siden jeg sluttet med ssri/Snri etter en medisin utprøving hvor jeg nærmest var sengeliggende i 6 uker under medisin utprøvingen. Ble knalldårlig av Cipramil hvor jeg kjente et stort trykk i høyre del av hjernen dette når jeg bare tok 2,5 mg, gikk da over til effexor 37,5 mg depot i 14 dager ble kjempe dårlig av denne oxo. Da jeg kuttet helt ut kom svimmlinger, økt angst, dårlig søvn, uro, skjelvinger, kraftløshet. Har mindre nå av det nå, men det trykket i høyre hjernehalvdel er ikke borte samt noen svimmlinger lyn(brainshivers). spørsmålet er om noen har lignende erfaring og hvor lenge tar det før dette er over. Jeg er urolig og redd for at dette ikke går over siden det er eksakt 17 dager siden jeg kuttet ut. Har noen blitt dårlig etter slutt med denne typen medisin og eventuelt noen tips om hva man kan gjøre. Kan ikk bare noen si at de forsvinner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ikke erfaring selv, men en jente jeg studerer med fikk de symptomene du beskriver ved slutt av SSRI, det tok flere måneder har hun sagt før de elektriske støtene sluttet.

Men når det endelig sluttet var det over.

Gjest Elias 2
Skrevet

Hei!

Jeg har ikke erfaring selv, men en jente jeg studerer med fikk de symptomene du beskriver ved slutt av SSRI, det tok flere måneder har hun sagt før de elektriske støtene sluttet.

Men når det endelig sluttet var det over.

ok takk det hjelper...

Skrevet

Jeg har samme erfaring med Zoloft. Det forsvant, men tok litt tid.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg husker ikke helt hvor lenge siden det er jeg sluttet med Efexor...2 mnd? Noe sånt.

Jeg har fremdeles "lynstøt" i hodet/øynene. Men det blir gradvis bedre, selv om det går veldig sakte.

Jeg er ikke redd for at jeg har fått varige skader.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...