Gå til innhold

Hallo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er rart at ingen har skrevet her siden i går. Er jorden utryddet? Er dette et av tegnene på at dere er ute etter meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du nok ikke sett godt nok etter.

Ingenting på psykiatri i hvert fall.

Gjest Elextra
Skrevet

Ingenting på psykiatri i hvert fall.

Kanskje ingen nye tråder, men flere svar.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er midt i februar og søndag. Folk er ute på ski :-)

Skrevet

Fjernt fra meg.

Gjest Elextra
Skrevet

Dagens skitur er forlengst unnagjort (ok, den var ikke så lang).

Skrevet

Dagens skitur er forlengst unnagjort (ok, den var ikke så lang).

Jeg har gått på tur uten ski.

Nå skal jeg rydde og vaske. Nå.......snart.

Skrevet

"Gikk" en tur med bilen min jeg. Føler meg ikke så flink, men det er vel bedre enn ingenting? :)

Skrevet

Jeg har gått til butikken. For en kamp! Nå går jeg ikke ut av dette huset før det er blitt mørkt og folk sitter inne med søndagssteken sin.

Gjest grgrgrgr
Skrevet

eller på jobb.

Skrevet

Jeg var på kino, kafe og et utemarked på Grunerløkka. Det er en søndagsaktivitet også selvom jeg bor i Norge.

Skrevet

Jeg var på kino, kafe og et utemarked på Grunerløkka. Det er en søndagsaktivitet også selvom jeg bor i Norge.

Jeg er her bare innimellom, noen ganger oftere, alt etter behov. Du er ikke ensom om problemene dine. Mange folk som sliter, noen ganger er det bare godt å se på at andre skriver her inne, uten at en selv trenger å delta i diskusjonene så mye.

hilsen

Gjest alvende
Skrevet

Ja, ikke sant. :-)

Har ikke vært på ski på 15 år og har tenkt å fortsette med det selv om jeg er norsk.

Skrevet

Jeg er her bare innimellom, noen ganger oftere, alt etter behov. Du er ikke ensom om problemene dine. Mange folk som sliter, noen ganger er det bare godt å se på at andre skriver her inne, uten at en selv trenger å delta i diskusjonene så mye.

hilsen

Jeg tror neppe at dette skulle til meg. Kan ikke tenke meg at det er et problem å tilbringe en søndag på Grunerløkka;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...