Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det typisk for bipolar lidelse at man skifter totalt mening ganske ofte? Hjernen min er for tiden ikke til å stole på. Det er slitsomt, Jeg ønsker så gjerne å forandre livet mitt til det bedre. Jeg har prøvd å google opp dette, men finner ikke de riktige søkeordene. Skulle ønske jeg visste hva jeg kunne gjøre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lært meg å ikke tenke timer, men tenke uker. Er jeg syk i flere dager/opptil en uke er det på tide å søke hjelp, tenker jeg.

Ellers forsøker jeg å smøre meg med tålmodighet og holde ut når jeg er syk. Det hjelper å tenke at det blir bedre om en stund, det er ikke farlig og blir det for ille er det bare å ta en telefon. Håper du blir bedre etterhvert :-)

Skrevet

Jeg har lært meg å ikke tenke timer, men tenke uker. Er jeg syk i flere dager/opptil en uke er det på tide å søke hjelp, tenker jeg.

Ellers forsøker jeg å smøre meg med tålmodighet og holde ut når jeg er syk. Det hjelper å tenke at det blir bedre om en stund, det er ikke farlig og blir det for ille er det bare å ta en telefon. Håper du blir bedre etterhvert :-)

Tusen takk winda. Jeg føler meg så mislykket! Hvorfor klarer jeg ikke å gjennomføre det jeg vil? Skal jeg bare vente til det glir over? F.... i h.....! Jeg er sint på meg selv.

Skrevet

Tusen takk winda. Jeg føler meg så mislykket! Hvorfor klarer jeg ikke å gjennomføre det jeg vil? Skal jeg bare vente til det glir over? F.... i h.....! Jeg er sint på meg selv.

Noen ganger blir tålmodigheten vår satt på en stor prøve ja. Jeg opplever dette selv. Ønsker å gjøre veldig mye, men greier det ikke pga dårlig form. Man kan bli sprø av mindre.

Skrevet

Noen ganger blir tålmodigheten vår satt på en stor prøve ja. Jeg opplever dette selv. Ønsker å gjøre veldig mye, men greier det ikke pga dårlig form. Man kan bli sprø av mindre.

Det er godt det er noen andre som skjønner hvordan jeg har det. Det betyr mye faktisk. Jeg er ikke alene!

Skrevet

Hjernen leter febrilsk etter løsninger.

Sliter også med at jeg får en ny idé i hodet og står klar til å gjennomføre denne. Så kan jeg våkne dagen etter og tenke :"hva var det jeg tenkte på i går, det er jo ganske usannsynlig at det skjer".

Kjenner godt igjen følelsen man sitter igjen med etterpå. "Nå klarte jeg ikke dette!". Men vet at dette ikke nødvendigvis er hele bildet. Tenke i uker som Winda skriver. Så får man eventuelt ta tak i det som er "krise" akkurat der og da.

Små mål som er overkommelige. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...