Gå til innhold

Hovent ansikt og hals etter oppkast

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Jeg drakk på fredag, vodka og rom. Dårlig kombinasjon, men ente opp med å kaste opp å gå å legge meg, våknet tidlig lørdag og kastet opp alt som var i magen, helt til bare magesyre kom opp. Jeg måtte drikke vann for å ha noe å kaste opp da krampene ikke ga seg. Da jeg endelig etter fire fem timer med oppkast, sovnet jeg og våknet, med hovent ansikt og hals, samt bryst. når jeg tar på der det er hovent knitrer det under huden, og det er vanskelig å svelge annet enn flytende mat. Det er nå søndag kveld og har dobbelthake (aldri hatt før) og er hoven, og støl i hele overkroppen. Normalt??

Fortsetter under...

Skrevet

Aner ikke, dessverre. Høres ut som en slags allergisk reaksjon uten at jeg kan si noe mer. Ring for all del legevakt om det blir verre i kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...