Gå til innhold

Hva skjer??

Gjest Lille rare meg91

Anbefalte innlegg

Gjest Lille rare meg91
Skrevet

Hei, jeg er en jente på 20 år som har slitt med psykosesymptomer i flere måneder.

Jeg gikk på 1 ml trilafon intramuskulært og 10 mg zyprexa morgen og 20 mg kveld.

I går sluttet jeg med zyprexa morgen etter at blodprøvene viste at jeg gikk på for mye.

Etter en måned skal jeg halvere dosen om kvelden.

Men nå har jeg noen rare opplevelser.

Jeg kjenner lukter som ingen andre kan lukte. Jeg tror at andre stjeler tankene mine og jeg hører ting.

Hva kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker til å være psykosesymptomer du opplever igjen er jeg redd. Er det lenge til neste time hos behandler, isåfall kontakt vedkommende så snart du har mulighet.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Er dette en forandring fra i går? Jeg har vanskelig for å tro at dette har med medisinendring å gjøre etter så kort tid.

Det kan være en tilfeldighet at du er litt verre i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...