Gå til innhold

Har naboen blitt min venn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nei men så er jeg ikke den mest strategiske, men jeg liker hans humor :)

Hva er ditt forslag da?

Den må jeg nok tygge litt på... En eller annen miljøvernorganisasjon? Fremtiden i våre hender, kanskje?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

24

• Bella Dotte

4

• rose23

2

• DoleMari

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''(nabo vet om asperger syndrom da jeg jo snakker om feil ting over hekken, hekken voksen slett ikke så fort som jeg hadde tenkt)''

Hahaha:)) Jeg hiksteler her! Vet ikke om du prøvde å være morsom, men denne var utrolig bra :)))

Skrevet

Den må jeg nok tygge litt på... En eller annen miljøvernorganisasjon? Fremtiden i våre hender, kanskje?

Hei!

Ja eller MDG, Miljøpartier de grønne :)

de kjemper for bilfritt innenfor ring 1 og alle som ler av partiet bør se til Europa, der begynner partiet vokse, og de har nettopp utradisjonelle tenke og løsningsmoduler-

Skrevet

''(nabo vet om asperger syndrom da jeg jo snakker om feil ting over hekken, hekken voksen slett ikke så fort som jeg hadde tenkt)''

Hahaha:)) Jeg hiksteler her! Vet ikke om du prøvde å være morsom, men denne var utrolig bra :)))

Hei!

Hm nei jeg er ikke en morsom person skjønner du, men nå må legge meg for veldig trøtt.

:)

Skrevet

Hei!

Hm nei jeg er ikke en morsom person skjønner du, men nå må legge meg for veldig trøtt.

:)

Men morsom var setningen :)) Folk flest kan tenke akkurat som deg ang den hekken, men de sier det ikke høyt uten at de prøver å være morsomme :)

På tide å finne senga her også! Natta:)

Skrevet

Men morsom var setningen :)) Folk flest kan tenke akkurat som deg ang den hekken, men de sier det ikke høyt uten at de prøver å være morsomme :)

På tide å finne senga her også! Natta:)

Hei!

Natta :)

jeg er litt av en festløve skjønner jeg :)

Skrevet

Hei!

Det stemmer.

Jeg mener fortsatt at friaeralet kunne gitt god plass for en liten bås med geiter, disse skulle vi med turnusorden stelle, jeg hadde også tegnet opp hvor hva skulle gjeres inn, samt noen typer blomster som geiter ikke gresser på som skulle forhindre nedbeiting av ting man vil ha i hagene. At dette var så oppsiktsvekkende for naboene, så morsomt for alle og så pinlig for min mann kan jeg den dag i dag IKKE forstå.

Siden jeg liker geiter kunne jeg til og med påtatt meg å ta noen ekstra uker. men fordi dette er oslo så får man ikke lov å nevne geiter.

:o) Jeg har tenkt en sau mange ganger når jeg har svetta over gressklipperen i oppoverbakkehagen min!

Problemet er jo i den retning at dyra i seg selv ikke vil ha det bra uten en fast person som tar seg av dem. De kan ikke stelles på turnus desverre. ;0) De kan ikke stå ute på vinteren, og de har egne tanker om hvor de liker å beite, og gjerne på hvilke ting. Geiter spiser ALT om de får sjansen. Noen av dem er småfrekke og stanger også.

Litt uheldig når geitene bryter seg ut av inngjerdingen (eller noen slipper dem ut med vilje) og så løper de rundt i gatene, bulker folks dyre biler og spiser opp klesvask som henger til tørk...

Men jaggu hadde verden blitt et artigere sted med en slik løsning! :0D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...