Gå til innhold

Gratulerer NHD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh, dette er da et forum hvor man spør en psykiater om egne problemer og får svar på det??

Bakgrunnen for dette var en kommentar på tysk av NHD, ikke et svar på et personlig spørsmål fra ts til NHD. At ts velger å ta kommentaren personlig (som den definitivt ikke var) personlig og lage en stor sak ut av det er utelukkende og kun hennes eget ansvar.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

3

• frosken

1

• jubalong70

1

• PieLill

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dette står som mål på ukeplanen for min datters klass denne uka, når det gjelder sosial kompetanse:

"Lære å skille mellom bagateller og større problemer."

Nyttig å lære for alle og enhver :)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Bakgrunnen for dette var en kommentar på tysk av NHD, ikke et svar på et personlig spørsmål fra ts til NHD. At ts velger å ta kommentaren personlig (som den definitivt ikke var) personlig og lage en stor sak ut av det er utelukkende og kun hennes eget ansvar.

Ja, jeg er klar over hva dette kommer fra.

Skrevet

Ja, jeg er klar over hva dette kommer fra.

Ok. Da får jeg ikke svaret ditt til duken til å stemme.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Neivel...da kan jeg ikke hjelpe deg videre.

Gjest Elextra
Skrevet

Dette står som mål på ukeplanen for min datters klass denne uka, når det gjelder sosial kompetanse:

Vel talt (skrevet)!

Skrevet

''Ok. Da får jeg ikke svaret ditt til duken til å stemme.''

Hvilket svar?

Skrevet

Ja, vi er alle ansvarlige for våre egne følelser.

Det neste du skriver, om at jeg er ute etter deg, men at du velger å ikke tro det, skjønner jeg absolutt ingenting av.

''Det neste du skriver, om at jeg er ute etter deg, men at du velger å ikke tro det, skjønner jeg absolutt ingenting av.''

Vel, svaret ditt til meg begynner med "Eh... og så et retorisk spørsmål. Da kunne jeg valgt å ta dette personlig og tro at du mente jeg var dum eller noe, men jeg valgte altså å avstå fra det.

:)

Skrevet

''Ok. Da får jeg ikke svaret ditt til duken til å stemme.''

Hvilket svar?

Svaret til psyk av alt ga deg, som jeg svarte på.

Skrevet

Svaret til psyk av alt ga deg, som jeg svarte på.

Aha... :)

Skrevet

Neivel...da kan jeg ikke hjelpe deg videre.

Trenger ikke hjelp :) Du kommenterte dukens svar til ts om at nhd ikke var hennes psykiater og dermed ikke forpliktet til å hjelpe henne, mens jeg jeg kommenterte at du mente at dette er et forum hvor man får personlige svar fra fagfolk. Tråden som er utgangspunkt for denne tråden var ikke personlig. Intet mer enn det altså ;-)

Skrevet

jeg har prøvd å se det med andre briller i 3 dager! Han kunne jo i det minste hjulpet meg å se det med andre briller når jeg tydeligvis ikke klarer det selv! Jeg har også hatt nytte av hans svar i stor grad, og selv om han har sparket aldri så hardt så har det funka. Jeg er ingen tiki av dulling, og jeg skjønner at man må bruke sterke virkemidler når det trenges. Men denne gangen gikk han over streken :(

''Han kunne jo i det minste hjulpet meg å se det med andre briller når jeg tydeligvis ikke klarer det selv!''

Det var det han prøvde på. Men du valgte og beholde dine skrekkskapende briller.

mvh

mvh

Skrevet

Det synes jeg var et skikkelig godt mål.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

''Det neste du skriver, om at jeg er ute etter deg, men at du velger å ikke tro det, skjønner jeg absolutt ingenting av.''

Vel, svaret ditt til meg begynner med "Eh... og så et retorisk spørsmål. Da kunne jeg valgt å ta dette personlig og tro at du mente jeg var dum eller noe, men jeg valgte altså å avstå fra det.

:)

Du tar deg nær av en så liten ting som et "eh..". Eller rettere sagt du velger å ikke gjøre det, men du har tenkt tanken om du skulle ta det personlig.

Hvordan tro du trådstarter reagerer på ditt svar til henne/han?

Gjest ingelill
Skrevet

Du tar deg nær av en så liten ting som et "eh..". Eller rettere sagt du velger å ikke gjøre det, men du har tenkt tanken om du skulle ta det personlig.

Hvordan tro du trådstarter reagerer på ditt svar til henne/han?

Jammen hele poenget er jo at hvis man vil kan man ta det meste opp i verste mening, men en må til det lengste legge godviljen til.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jammen hele poenget er jo at hvis man vil kan man ta det meste opp i verste mening, men en må til det lengste legge godviljen til.

Hvis du leser svaret duken har gitt ts så er du vel enig i at bare tanken på å tenke på å ta et "eh.." personlig blir absurd?

Skrevet

Hvis du leser svaret duken har gitt ts så er du vel enig i at bare tanken på å tenke på å ta et "eh.." personlig blir absurd?

Ingelill skrev det jeg mener. Les det en gang til.

''Hvis du leser svaret duken har gitt ts så er du vel enig i at bare tanken på å tenke på å ta et "eh.." personlig blir absurd?''

Nuvel, du sier selv i nicket ditt at du er psyk og at du blir psyk av "alt", så jeg vet ikke helt, jeg... -hvem av som er mest absurde...

Jeg blir iallefall ikke "psyk av alt". Men du som blir det får ha riktig god bedring! Håper det snart går over! Lykke til!

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ingelill skrev det jeg mener. Les det en gang til.

''Hvis du leser svaret duken har gitt ts så er du vel enig i at bare tanken på å tenke på å ta et "eh.." personlig blir absurd?''

Nuvel, du sier selv i nicket ditt at du er psyk og at du blir psyk av "alt", så jeg vet ikke helt, jeg... -hvem av som er mest absurde...

Jeg blir iallefall ikke "psyk av alt". Men du som blir det får ha riktig god bedring! Håper det snart går over! Lykke til!

Du verden! Ikke helt i form?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...