Gjest Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 Skrevet 22. februar 2012 Hei, jeg fikk Graves sykdom for ca. 2 år siden. Siden da har jeg gått på Neo-Mercazole og Levaxin. I begynneslen tok jeg to Neo-Mercazole av og en av Levaxin en gang om dagen. Jeg har fått tett og god oppfølging av lege hele veien. Jeg syntes det har vært vanskelig å ta medisinene pga. at jeg har gått så mye og fort opp i vekt etter å begynne med medisinene. Før var jeg undervikitig og svært opptatt av kostholdt. Nå det siste halvåret har jeg dritet litt i medisinene og ikke vært like flink som før. Også på grunn av at jeg ikke merket noen forskjell. Jeg har hørt at man ikke burde være gravid mens man går på disse medisinene, men er det andre ting som også er farlig angående dette? I det siste halvåret har jeg begynt å røyke og feste en del, er det farlig for utviklingen av sykdommen? Det så ut til at jeg skulle slutte på medisiner forje gang jeg var hos legen, men nå fikk vi et brev fra sykehuset om at stoffskiftet var for høyt igjen. Det er jo selvfølgelig ikke rart... Men hva burde jeg gjøre? Jeg vil ikke at foreldrene mine skal finne ut at jeg røyker og drikker. Jeg lover å ta alle medisiner heretter! Og hva er andre behandlinger jeg kan ta for å bli kvitt dette? Mvh meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.