Gå til innhold

Symptomer, hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Gjest Chollund
Skrevet

­Hei. Jeg har en del symptomer jeg lurer på om gir noen mening. Jeg har de siste ukene følt meg svimmel, ikke mye men konstant. Er veldig sensitiv når det kommer til lys, jo mer lys, jo mer svimmel blir jeg. Det føles som om balansen når jeg ser på bevegelige objekter forstyrres. (jeg ser på noe som snurrer på en skjerm og jeg føler hele kroppen flytter balansen sin) Jeg er ikke noe trøttere enn vanlig, er heller mindre trøtt og har store problemer med å sove i det hele. Liten til ingen matlyst helt til jeg kjenner jeg må ha mat (etter 1-2 dager) og da spiser jeg veldig mye. (har prøvd å spise regelmessig men det går ikke ned eller kommer opp igjen. Ingen kvalme, bare oppkast som om magen avviser maten) Hørselen er også påvirket, har små øyeblikk der det høres ut som granatsjokk (piping i 1-2 sekunder) som kommer i gjentatte sjokk, ofte dersom jeg ser på noe lyst. Ikke særlig høyt, men jeg blir svimmel samtidig med pipingen. Hva i alle dager kan disse symptomene skyldes? Kreft er vanlig i familien, har gått på zopiclone uten effekt annet enn at jeg ble "høy" er 22 år mann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...