Gå til innhold

Hva annet kan antibiotika være godt for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får gutter urinveisinfeksjon da?

Har gutter uriveier?

Menn kan også få brystkreft selv om det ikke er så vanlig.

Poenget er at det finnes uttallige ikke-synlige grunner til at noen kan gå på antibiotika.

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finns det en mulighet for at du koker litt vel mye suppe på denne spikeren?

mvh

Skrevet

Får gutter urinveisinfeksjon da?

''Får gutter urinveisinfeksjon da?''

De kan få det, det er mye mer vanlig hos jenter, men det hender en sjelden gang at det rammer gutter/menn også.

Skrevet

Vi går på skole sammen så jeg ser han hver dag :)

Og han har ikke et kvisete tryne overhodet, men litt småkviser på skuldre og ryggen

PieLill har et poeng - jeg tror også du henger deg litt for mye opp i denne kommentaren. Det er jo en setning man gjerne bruker dersom man trenger en unnskyldning for ikke å drikke, muligens som oftest brukt av gravide, men dog... ;o)

Kan det være så enkelt som at han er blakk og ikke har råd til øl?

Skrevet

Vi er studenter så det blir som regel en god dose alkohol i helgene (f.eks forrige helg hvor vi begge var ute torsdag, fredag og lørdag). Så ja det kan være enn unnskyldning fordi han ikke ønsker å drikke i helgen, og får seg ikke helt til å si det som det er. Det har jeg faktisk ikke tenkt på..

Men vanligvis er ikke han typen til å ikke ville ta seg en fest, så sånn sett virker det litt usannsynlig men...

Nei jeg får se om jeg får spurt han idag..

''Så ja det kan være enn unnskyldning fordi han ikke ønsker å drikke i helgen, og får seg ikke helt til å si det som det er. ''

Jeg skjønner ikke hvorfor du spekulerer så mye rundt dette? Han er ikke i form og ønsker ikke å dra på fest. Hadde han vært i form, hadde han sikkert deltatt fordi om han ikke kan / vil drikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...