Gå til innhold

Vondt mareritt

Gjest Redd og alene

Anbefalte innlegg

Gjest TanteKarit
Skrevet

Ok, da går jeg utifra at du vet? Du er enten psykologspesialist selv eller har gjennomgått intensiv psykoterapi (som gjerne strekker seg over år).

Unnskyld meg, for noen svar du gir?

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Unnskyld meg, for noen svar du gir?

Jeg regner med at du har lest tråden og hva jeg svarer på?

Gjest TanteKarit
Skrevet

Jeg regner med at du har lest tråden og hva jeg svarer på?

Naturligvis vet jeg hva jeg svarer på?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Naturligvis vet jeg hva jeg svarer på?

Jeg reagerer på bastante besserwissere som ikke har peil på hva de uttaler seg om.

Og det kommer jeg til å fortsette med :-)

Gjest TanteKarit
Skrevet

Jeg reagerer på bastante besserwissere som ikke har peil på hva de uttaler seg om.

Og det kommer jeg til å fortsette med :-)

Du virker nå til å være veldig bastant og besserwisser selv? Kanskje spesielt siden psykiateren sier stikk motsatt av dig.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Du virker nå til å være veldig bastant og besserwisser selv? Kanskje spesielt siden psykiateren sier stikk motsatt av dig.

Hva en psykiater og en psykolog mener kan være svært forskjellig, selv om de ligger svært nær hverandre er det to ulike yrkesgrupper.

Jeg er svært plaget med marerittlignende flashback i drømme og har gått i intensiv psykoterapi hos psykolog i 8 år. Det har vært svært livsinnskrenkende for meg og jeg blir svært provosert av slike uttalelser som pielill kommer med. Hun forkaster all behandling jeg har mottatt og det reagerer jeg svært negativt på.

Det hadde vært fånyttes for meg å motta en form for kognitiv terapi hvor man ikke skulle ha fokusert på drømmene overhodet, så jeg er også helt uenig med psykiateren i dette tilfellet. Men psykiateren kommer ikke med sleivete utsagn om at det er kompliserende og bortkastet tid å ta drømmene inn i terapien. Men det gjør pielill og det reagere jeg på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...