Gå til innhold

Mangel på energi

Gjest alle nickname er opptatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sliten om dagen. jeg er fullstendig utslitt. jeg har lenge slitt med traumer, angst og depresjoner. i tillegg jobber jeg 100% i en jobb hvor jeg må være veldig profesjonell hele tiden og alltid være tilgjengelig. når jeg kommer hjem fra jobb synker hele kroppen sammen. jeg har da anstrengt meg så lenge at jeg ikke orker noen ting. jeg pleier som regel å bare ligge på sofaen resten av kvelden når jeg først har kommet hjem. som regel er jeg så langt nede at jeg ikke orker å lage middag til meg selv engang. Jeg har fått tilbud om psykolog, men jeg har ikke tid pga jobben og kan heller ikke ta meg fri. jeg har lenge vurdert om jeg skal be om å få noen legemidler for angsten min, men er så redd for bivirkningene. angsten og deprisjonen styrer nemlig livet mitt på privaten. norn råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest lurer på det meste
Skrevet

Du bør prioritere psykologen og evt medisin hvis du blir anbefalt det. Det eneste du oppnår med rovdriften på deg selv er at du møter veggen en dag, og kræsjlander skikkelig.

Skrevet

Har slitt med det samme, og begynte på ssri mot angst for kort tid siden. Angsten er nesten borte, men jeg er søvnig stort sett hele tiden.

Kan du ikke begynne hos psykolog og sykemelde deg noen prosent, slik at du får tid til å komme til hektene?

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg kunne tatt imot psykologen. problemet er bare det at jeg nettopp har begynt i ny jobb, og vil helst ikke si til sjefen min at jeg sliter med angst og traumer. og hvertfall ikke at jeg er deprimert. og om jeg sykemelder meg noen prosent så blir det kluss, først og fremst fordi jeg ikke kommer til å ha penger til å klare meg, og fordi jeg får fastlønn. jeg føler jeg bare blir hjelpesløs ovenfor med meg selv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...