Gå til innhold

Varmtvannsbasseng i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest treningsklar

Jeg har fått en henvisning fra lege om å få trening i varmtvannsbasseng. Fikk beskjed om å finne et sted selv. Prøver å google nå og finner bare Diakonhjemmet som har varmtvannsbasseng hvor man tar imot de som har henvisning fra lege.

Noen som vet om andre steder? Det må da være flere steder i og med at det er ganske mange innbyggere i Oslo?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376431-varmtvannsbasseng-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest treningsklar

Har ikke peiilng, men fikk også lyst til å være i et varmtvannsbasseng. For hva får man henvisning for sånt, mon tro?

Du trenger ikke svare.

Man kan få det for alle typer lidelser/skader som det kan hjelpe for. Type ryggplager, revmatisme, leddgikt, opptrening etter ulykker osv. Det er mange som ikke klarer å trene i treningsstudio eller som har godt av det varme vannet.

Bare spør legen din :)

Annonse

Man kan få det for alle typer lidelser/skader som det kan hjelpe for. Type ryggplager, revmatisme, leddgikt, opptrening etter ulykker osv. Det er mange som ikke klarer å trene i treningsstudio eller som har godt av det varme vannet.

Bare spør legen din :)

Takk:-D

Annonse

Radiumhospitalet har. For noen år sida fikk "utenforstående" pasienter trene der, hvordan det er nå, veit jeg ikke.

Bølerbadet har vel også det som regnes for varmtvannsbasseng, men det er vel ikke like varmt, tror jeg.

Hvor mange gr. skal det være i et varmtvannsbasseng? Vet du det? Jeg mener Bølerbadet har 32gr. og trodde det er varmtvannsbasseng. Greit nok bad, men mye barnestøy der synes jeg.

I mitt svar hvor jeg anbefaler Bislet Bad er det nok ikke mere enn 32gr. i hvertfall. Her er det stille og rolig om formiddagene, barn kun adgang i helgene. Godt å ha det stille og rolig på slike steder synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...