Gå til innhold

Kan du gå ut uten sminke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Psyk av alt

Ja, jeg kan fint gå ut uten sminke. Sminker meg relativt sjelden.

Men du kan banne på at når jeg kommer fra trening, uten sminke og med svett hår (dusjer hjemme) så treffer jeg gjerne noen jeg ikke har møtt på mange år, som ser strålende ut :-)

Ja, jeg kan fint gå ut uten sminke. Sminker meg relativt sjelden.

Men du kan banne på at når jeg kommer fra trening, uten sminke og med svett hår (dusjer hjemme) så treffer jeg gjerne noen jeg ikke har møtt på mange år, som ser strålende ut :-)

He he. Det er nok mye sant i ordtaket som sier:

"Do never leave your house without looking your best. You never know who you gonna meet"

Med denne leveregelen i bakhodet, så føler jeg meg adskillig mere vel når jeg har fått på meg litt maskara og eyeliner..

Gjest Psyk av alt

He he. Det er nok mye sant i ordtaket som sier:

"Do never leave your house without looking your best. You never know who you gonna meet"

Med denne leveregelen i bakhodet, så føler jeg meg adskillig mere vel når jeg har fått på meg litt maskara og eyeliner..

Jeg burde absolutt bli flinkere ifh å sminke meg litt, det tar ikke lang tid og, som du sier, man føler seg mye mere vel.

Spesielt hvis man treffer noen, og da typisk en man var dødsforelsket i på gymnaset.

Annonse

candyqueen_83

Det kan jeg selvsagt, men hvorfor skulle jeg? Så godt som alle kvinner er penere med litt sminke. Jeg synes usminkede godt voksne kvinner er et nitrist syn.

Ja, jeg syns det ser stusselig ut :o( Mener ikke at man skal dyppe seg i malerskrinet, men litt mascara gjør alt bedre.

Gjest Elextra

Ja jeg kan gå uten sminke og gjør det ofte, men når jeg sminker meg så gløder jeg og får en helt annen selvtillit. Jeg føler meg dekorativ med sminke.

Dekorativ??

Hehe, har aldri falt meg inn å ønske å være dekorativ, men å føle meg vel liker jeg :-).

Ja, jeg syns det ser stusselig ut :o( Mener ikke at man skal dyppe seg i malerskrinet, men litt mascara gjør alt bedre.

Nitrist og stusselig. Jaja. Hyggelige dere er :P

Altså,- om man allerede _har_ mørke vipper, er det da så viktig å kline på noe som gjør at de klumper seg sammen i tillegg?

Annonse

Det kan jeg selvsagt, men hvorfor skulle jeg? Så godt som alle kvinner er penere med litt sminke. Jeg synes usminkede godt voksne kvinner er et nitrist syn.

''Så godt som alle kvinner er penere med litt sminke. Jeg synes usminkede godt voksne kvinner er et nitrist syn.''

Jeg føler meg ekstremt unaturlig og sparklet med sminke, selv med bare litt og heldigvis synes kjæresten min at jeg er kjempefin som jeg er - uten sminke. :o) Han liker meg best uten sier han i alle fall. Han ble forøvrig "advart" før vi ble sammen om at dersom han var ute etter en sminkedokke så måtte han lete et annet sted så han visste hva han gikk til. :o)

Ja jeg kan gå uten sminke og gjør det ofte, men når jeg sminker meg så gløder jeg og får en helt annen selvtillit. Jeg føler meg dekorativ med sminke.

Jeg tror jeg var ganske dekorativ som ung da... nokså bokstavelig er jeg redd. Jeg brukte MYE sminke, det var som å kle på seg trygghet.

I takt med alder og mengden unger, omtrent! Så er det blitt mindre og mindre, inntil at jeg faktisk burde skjerpe meg litt. For jeg blir helt klart i bedre humør og føler meg mer ovenpå med litt stæsj. Det blir mye treningstøy og det man tilfeldigvis finner. Og så rakk man aldri å skifte etter trening før det ble så sent osv osv.

Fortsatt er jeg ganske dramatisk av meg den ene gangen i året jeg kan gå på fest. ;0)

Jeg liker ikke og gå uten sminke. Men synes det er deilig og slippe innimellom. Når jeg er sikker på at jeg ikke skal ut og treffe folk. Kunne ikke tenke meg og stille på jobb uten sminke. Det viktigste for meg er øyensminke. Bruker ikke leppestift og foundation til daglig, men litt rouge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...