Gjest hypokondertendenser? Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 Hei. har slitt med mye hodepine i flere mnd, til og med så ille at jeg har kastet opp. og har ikke orket verken lyder eller lys og enkelte lukter gjør og ting værre. Har aldri vært bilsyk tidligere, men nå kan jeg ikke engang se ned før jeg blir bilsyk. i de siste ukene har jeg omtrent vært konstant svimmel,og føler rommet snurrer om jeg beveger hodet fort. må helst sitte godt avslappet eller ligge ellers er det ganske ille. er også ofte varm, i en periode gikk jeg oftere på do og var mer tørst enn vanlig. i tillegg har jeg blødningsforstyrrelser som kommer veldig ofte i perioder. syns det er slitsomt å gå sånn, er kontstant trøtt og sliten og. Har også vært forkjølet til og fra i flere mnd, men i det siste har jeg vært helt tett i nesa, og hodet føles tungt og det presser på om jeg bøyer meg. har prøvd å høre med legen om hva det kan være, han har valg å sende meg på mr av hodet i forhold til migrene, men jeg har en følelse av at det må være noe mer enn bare det. Blir veldig glad om noen har et svar som kan være til hjelp. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 Virus på balansenerven, bihulebetennelse og lavt immunforsvar? Vitaminmangel? 0 Siter
Gjest Lykke til. Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 Kan sikkert være masse forskjellig. Alt behøver ikke ha samme årsak engang. Jeg sleit med masse i samme sjangeren, pluss litt til. Hos meg var det nakkeskade.. Legen din har nok begynt å nøste i mulighetene og vil sjekke hodet først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.