Gå til innhold

svimmelhet, hodepine og tett nese

Anbefalte innlegg

Gjest hypokondertendenser?
Skrevet

Hei. har slitt med mye hodepine i flere mnd, til og med så ille at jeg har kastet opp. og har ikke orket verken lyder eller lys og enkelte lukter gjør og ting værre. Har aldri vært bilsyk tidligere, men nå kan jeg ikke engang se ned før jeg blir bilsyk. i de siste ukene har jeg omtrent vært konstant svimmel,og føler rommet snurrer om jeg beveger hodet fort. må helst sitte godt avslappet eller ligge ellers er det ganske ille. er også ofte varm, i en periode gikk jeg oftere på do og var mer tørst enn vanlig. i tillegg har jeg blødningsforstyrrelser som kommer veldig ofte i perioder. syns det er slitsomt å gå sånn, er kontstant trøtt og sliten og. Har også vært forkjølet til og fra i flere mnd, men i det siste har jeg vært helt tett i nesa, og hodet føles tungt og det presser på om jeg bøyer meg. har prøvd å høre med legen om hva det kan være, han har valg å sende meg på mr av hodet i forhold til migrene, men jeg har en følelse av at det må være noe mer enn bare det. Blir veldig glad om noen har et svar som kan være til hjelp.

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Virus på balansenerven, bihulebetennelse og lavt immunforsvar?

Vitaminmangel?

Gjest Lykke til.
Skrevet

Kan sikkert være masse forskjellig. Alt behøver ikke ha samme årsak engang. Jeg sleit med masse i samme sjangeren, pluss litt til. Hos meg var det nakkeskade..

Legen din har nok begynt å nøste i mulighetene og vil sjekke hodet først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...