Gå til innhold

NAV tvinger til psykiater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørselsplager og det har blitt konstatert fra øre-nese og halssenter og en psykiater også, men NAV presser at det ligger et eller annet psykopati også. Tvinger meg til deres Psykiater. Jeg lurer på om Jeg må svare alle spørsmål hos den Psykiater? Er ikke dette lignende med et avhør hos politiet?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Et psykiatrisk intervju tar sikte på å innhente opplysninger slik at pasienten, som en formoder ønsker å bli friskere, skal kunne få den beste behandling.

Skrevet

Hei!

Jeg tror navs psykiater nok er hyggelig.

Du skal bare svare ærlig og høflig og vennlig på alle spørsmål.

Jeg trodde før jeg hadde et hørselsproblem da jeg får smerter i ørene av visse lydfrekvenser, men det viste seg å være asperger syndrom. Jeg hadde vært til hørselstest og gjorde der merkelige litt A-typiske utfall, jeg hørte, men hørte ikke, samt hørte viise ting jeg burde og ikke burde , meget komplisert og utenfor alles og min fatteevne den gang.

Så derfor er psykiatere viktige, de skjønner seg på det man hører som man ikke bør høre og det man ikke hører som man bør høre osv...

Lykke til.

Skrevet

Et psykiatrisk intervju tar sikte på å innhente opplysninger slik at pasienten, som en formoder ønsker å bli friskere, skal kunne få den beste behandling.

En psykiater har kunnskap, erfaring og makt til å koble og motkoble en årsak til sykdom. Hvor går grensen at en Psykiater ikke kunne bruke hans posisjon til å nullstille en tidligere erklæring fra en annen psykiater?

Skrevet

Takk for svar Nils Håvard Dahl,

En psykiater har kunnskap, erfaring og makt til å koble og motkoble en årsak til sykdom. Hvor går grensen at en Psykiater ikke kunne bruke hans posisjon til å nullstille en tidligere erklæring fra en annen psykiater?

Gjest Bipolar3
Skrevet

Det er nok ikke mulig.Du heter ikke ABB,og har ikke drept noen.Det aller verste som kan skje deg er at du blir lagt inn en uke.Feiler det deg ingenting slipper du ut.

Jeg har 3 slevmordsforsøk bak meg og har brukt vold.Enda har jeg bare vært lagt inn 20 timer i Norge og 1 uke i Sverige.

Ingen har havnet på sykehus og det var ikke noen straffbare forhold.Jeg var rett og slett ikke gal nok.

Om du skulle være innlagt med eller uten tvang i 30 dager,vil de deg bare godt og ingen medisiner skader deg.

Du kan bli uføretrygdet,men det er utrolig vanskelig nå,så NAV vil sikkert bare utelukke at du simulerer sykdom eller lyver.

Er du syk får du uføretrygd,er du frisk får du jobb.Så enkelt er det faktisk.

NAV har gjort dårlig jobb i over 5 år nå,så nå har de blitt velidig strenge.

Bare de syke får trygd.Lykke til hos psykiater,og god bedringe om du skulle være (p)syk!

Jeg er manisk-depressiv eller

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...