Gå til innhold

Mac Book Pro 13 vs 15

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gå opp, du snakker skjerm? Eller snakker du fra Mac Book til Mac Book Pro?

Hva bruker du den til, og hvor bruker du den?

Jeg har 15'' Pro, og er fornøyd med den i forhold til mitt bruk. Den står mest hjemme, for jeg annen maskin på jobb og en iPad jeg tar med på reiser. Hadde jeg hatt behov for å ta den med fram og tilbake hver dag hadde jeg vurdert 13'' selv om jeg syns den er veeeldig liten.

Gjest Hva skal jeg velge?

Jeg har 15'' Pro, og er fornøyd med den i forhold til mitt bruk. Den står mest hjemme, for jeg annen maskin på jobb og en iPad jeg tar med på reiser. Hadde jeg hatt behov for å ta den med fram og tilbake hver dag hadde jeg vurdert 13'' selv om jeg syns den er veeeldig liten.

Jeg tenker på denne http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MACBPMD313HA/apple-macbook-pro-13-3

mac book pro

kontra denne

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MACBPMD318HA/apple-macbook-pro-15-4

Jeg liker å ta masse bilder og lage fimsnutter . så maskinen skal for det meste brukes til dette.

Hvordan er batterikapasiteten ? likt på begge to ??

Gjest Hva skal jeg velge?

Da er kjøpet unnagjort. ! Det ble MacBook 13 :-) Den står nå til lading, og så skal leken starte !!!!

PS Er enig om at den virker liten, men grei å ta med seg hit og dit da ! :-)

Gjest bærbar bør være mindre

Da er kjøpet unnagjort. ! Det ble MacBook 13 :-) Den står nå til lading, og så skal leken starte !!!!

Jeg har 13. Angrer på at jeg kjøpt macbook i det hele tatt. Vil heller ha en mye mindre maskin, denne er altfor diger til å drasse med meg (selv om jeg syntes den var liten da jeg først kjøpte den).

Annonse

Jeg tenker på denne http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MACBPMD313HA/apple-macbook-pro-13-3

mac book pro

kontra denne

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MACBPMD318HA/apple-macbook-pro-15-4

Jeg liker å ta masse bilder og lage fimsnutter . så maskinen skal for det meste brukes til dette.

Hvordan er batterikapasiteten ? likt på begge to ??

Den første ser ut til å være et svært godt kjøp, så om du syns skjermen er stor nok vil den bli din nye gode venn. Jeg har forreige generasjon og har har ikke satt meg inn i disse nye, men har vært svært fornøyd med min pro 15" også mht batterikapasitet.

Jobbet meg nedenfra på "Svar til meg" og ser nå at du allerede hadde kjøpt den jeg holdt for å være et godt kjøp, og med det slapp vi anger og tenners gnissel hehe;-) Gratulerer, håper du blir like fornøyd mec-bruker som jeg selv er :)

Jeg har 13. Angrer på at jeg kjøpt macbook i det hele tatt. Vil heller ha en mye mindre maskin, denne er altfor diger til å drasse med meg (selv om jeg syntes den var liten da jeg først kjøpte den).

Vi har en HP 10", og den er det etterhvert kun jr som bruker, og knapt nok han. Altfor liten og knotetet syns jeg, og tykk også. Syns den var grei å ha med på reise helt til jeg fikk iPad, men etter en tid har jeg knapt tatt i den. Usj, nå høres jeg skikkelig bortskjemt ut... ;p

Jeg har MPB 13,3" og er overrasket over hvor stor og god skjermen virker. Skal du dra maskinen mye med deg hadde jeg tenkt at jeg ville greid meg med den størrelsen.

På den annen side har jeg gruelig lyst på MBAir i stedet for MBP, men får vel være fornøyd med den jeg har. :)

''Eller snakker du fra Mac Book til Mac Book Pro?''

MacBook gikk ut av produksjon sist sommer tror jeg. Er i alle fall en god stund siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...