Gjest Psyk av alt Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Hvorfor er du opptatt av å gi råd om videre nedtrapping når det er langt fra anbefalelsesverdig å slutte med AP på egenhånd? Da burde du lese hele tråden der jeg anbefaler vedkommende å starte opp igjen med medisinen og heller trappe sakte ned. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 ''Men får en så fort tilbakefall da? '' Du kan få tilbakefall fort, og du har heller ingen garanti for at du blir like frisk igjen etter et alvorlig tilbakefall. Ok, nå ble jeg bare skremt. 0 Siter
frosken Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Da burde du lese hele tråden der jeg anbefaler vedkommende å starte opp igjen med medisinen og heller trappe sakte ned. Jeg er klar over det, men mener at det er feil å gi råd om videre nedtrapping. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Hva er en god stund? Men kan jo det. Det er vanskelig for meg å si. Du burde kanskje stå på 100 mg til du får snakket med behandler? 0 Siter
frosken Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Ok, nå ble jeg bare skremt. Du har en alvorlig sykdom som det er all grunn til å ta på alvor. Å sjonglere så veldig med medisinene kan få svært negative følger. Håper du snart får time hos en spesialist :-) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Jeg er klar over det, men mener at det er feil å gi råd om videre nedtrapping. Jeg har ikke gitt råd om videre nedtrapping, jeg spurte kun om det gikk an å dele 100 mg tablettene med tanke på hvordan hun skulle trappe ned på sikt, rett fra 100 eller ned til 50. Jeg har også rådet henne til å få en nedtrappingsplan fra enten NHD eller behandler som hun venter på. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Det kom etter jeg ikke tok solian og det er rart, hvis ikke jeg innbiller meg at jeg er slik. Men til og med halsen er rar, det prikker mye der, og i hodet kjennes det ut som ting foregår. Spesielt venstre side var det vondt. Er overfølsom. Tror ikke jeg har feber eller noe sånt, er nummen i kroppen. Kanskje er det seponeringssymptomer kanskje har du noe i tillegg. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Du har en alvorlig sykdom som det er all grunn til å ta på alvor. Å sjonglere så veldig med medisinene kan få svært negative følger. Håper du snart får time hos en spesialist :-) Føler meg enda dårligere når du skriver slike ting, mer skremt. Men ok, får høre hva spesialisten sier da når den tid kommer. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Det er vanskelig for meg å si. Du burde kanskje stå på 100 mg til du får snakket med behandler? Får gjøre det. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Kanskje er det seponeringssymptomer kanskje har du noe i tillegg. I tilegg? Fysisk sykdom? Får prøve å la være å tenke så mye på det, bare være i det å tenke at det ikke er noe farlig. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 I tilegg? Fysisk sykdom? Får prøve å la være å tenke så mye på det, bare være i det å tenke at det ikke er noe farlig. Ja, jeg tenker ikke noe alvorlig, en forkjølelse på gang eller influensa, siden du verker i kroppen og har vondt i hodet. :-) Antagelig er det seponeringssymptomer, men det kan være greit å følge med på tempen. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Ja, jeg tenker ikke noe alvorlig, en forkjølelse på gang eller influensa, siden du verker i kroppen og har vondt i hodet. :-) Antagelig er det seponeringssymptomer, men det kan være greit å følge med på tempen. Får gjøre det. Kanskje jeg har feber siden jeg føler meg litt fjern, influensa er noe alle kan få. 0 Siter
frosken Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Føler meg enda dårligere når du skriver slike ting, mer skremt. Men ok, får høre hva spesialisten sier da når den tid kommer. Jeg mener ikke å skremme deg, men mener det er uansvarlig å ikke minne deg om at det å sjonglere med medisiner mot psykose ikke er bra. Jeg håper du fortsetter med minst 100 mg solian inntil du har fått diskutert medisineringen nøye med en spesialist. Håper du ikke må vente lenge på time! 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Jeg mener ikke å skremme deg, men mener det er uansvarlig å ikke minne deg om at det å sjonglere med medisiner mot psykose ikke er bra. Jeg håper du fortsetter med minst 100 mg solian inntil du har fått diskutert medisineringen nøye med en spesialist. Håper du ikke må vente lenge på time! Skal fortsette med 100 mg til da. Det er bare så kjedelig når alle mine sanser er helt bedøvd, når ikke musikken og bølgene går inn i meg. Når ikke det bruser inni meg når jeg hører og ser en foss. Det er vel forståelig? Medisiner stenger av det meste, blir mindre følsom en folk flest. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.