Gjest Zyprexus Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 Hei! Lurer på, hvor vanlig er det at folk som sliter med tvanstanker får sånn hjelp som i tv programmet Psyk forvandling? Jeg har aldri blitt spurt om sånn behandling en gang! 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 Tenk på at det er (anslagsvis, mitt anslag) 200 000 pasienter i psykiatrien i Norge til enhver tid, og 20 personer (igjen, mitt anslag, jeg har ikke sett programmet) blir plukket ut til å være med i et slikt program. Do the math :-) 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 Tenk på at det er (anslagsvis, mitt anslag) 200 000 pasienter i psykiatrien i Norge til enhver tid, og 20 personer (igjen, mitt anslag, jeg har ikke sett programmet) blir plukket ut til å være med i et slikt program. Do the math :-) Burde ikke vi som sliter psykisk ha samme retter som folk som f.eks sliter med kreft eller andre sykdommer? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 Burde ikke vi som sliter psykisk ha samme retter som folk som f.eks sliter med kreft eller andre sykdommer? Jeg beklager, jeg leste først ditt innlegg som at du ville på TV. Jo, selvfølgelig burde det vært bedre behandling for psykiske lidelser, men ikke alle som får kreft får topp behandling heller. Mange dør i kø, henvisninger blir rotet bort, man har utstyr men ikke råd til å bruke det osv. 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 Jeg beklager, jeg leste først ditt innlegg som at du ville på TV. Jo, selvfølgelig burde det vært bedre behandling for psykiske lidelser, men ikke alle som får kreft får topp behandling heller. Mange dør i kø, henvisninger blir rotet bort, man har utstyr men ikke råd til å bruke det osv. Hehe, nei, vil ikke på tv, det tror jeg ikke at jeg har turt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.