Gjest doaaaye12 Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 HEI, JEG ER HAR MISTENKE OM KREFT MEN VET IKKE HVORDAN KREFT BEGYNNER. MEN JEG ER SVIMMEL HELLE TIDEN. VONDT I HODE. OG ER BLEKK HELLE TIDEN. NÅ HAR JEG BEGYN OG BLÅ NESE BLOD NESTEN HELLE TIA. FOR IKKE PUSTE OM KVELDEN? HVA KAN VÆRE GALT. JEG HAR ENN DUM FAST LEGE. HUN SIER MANGEL PÅ GJÆRN MEN DET BLIR BARE VÆRE OG VÆRE...OG ETT SPØR TIL HAR NN DATTER SOM OGSÅ BLÅR NESE BLOD UTEN GRUNN HO ER NESTEN 3 ÅR 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 Høres ut som noe psykisk. Har legen snakket med deg noe om at det kan være psykisk? Når det gjelder å blø neseblod, så er det noen personer som kan blø uten noen grunn. Hadde det sånn selv da jeg var yngre, men det er mye bedre nå. Tror det er arvelig. 0 Siter
serenity777 Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 Mot neseblod kan en øre nese hals lege reparere neseveggen med ett spesielt stoff, det gjøres uten bedøvelse, og tar bare noen minutter. Jeg gjorde dette da jeg var 13. Og etter det har jeg aldri blødd neseblod. 0 Siter
Gjest lurer på det meste Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 Hvis legen sier du har jernmangel er vel det målt med en blodprøve? Det er veldig vanlig, og du må spise jerntabletter for å bli bedre. Det kan ta mange uker. Bruker du slike tabletter? Neseblod er ofte et blodkar i nesen. Hvis du blør mye kan legen henvise deg til en spesialist som brenner blodkaret. Det er helt smertefritt og tar bare et minutt. Men det er ventetid for å komme til spesialist. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 Man får disse symptomene du beskriver ved jernmangel. Spis jerntabletter! Datteren din bør også kikkes på ifh neseblødningene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.