Gå til innhold

HVA FEILER MEG

Anbefalte innlegg

Gjest doaaaye12
Skrevet

HEI, JEG ER HAR MISTENKE OM KREFT MEN VET IKKE HVORDAN KREFT BEGYNNER. MEN JEG ER SVIMMEL HELLE TIDEN. VONDT I HODE. OG ER BLEKK HELLE TIDEN. NÅ HAR JEG BEGYN OG BLÅ NESE BLOD NESTEN HELLE TIA. FOR IKKE PUSTE OM KVELDEN? HVA KAN VÆRE GALT. JEG HAR ENN DUM FAST LEGE. HUN SIER MANGEL PÅ GJÆRN MEN DET BLIR BARE VÆRE OG VÆRE...OG ETT SPØR TIL HAR NN DATTER SOM OGSÅ BLÅR NESE BLOD UTEN GRUNN HO ER NESTEN 3 ÅR

Videoannonse
Annonse
Gjest Zyprexus
Skrevet

Høres ut som noe psykisk. Har legen snakket med deg noe om at det kan være psykisk?

Når det gjelder å blø neseblod, så er det noen personer som kan blø uten noen grunn. Hadde det sånn selv da jeg var yngre, men det er mye bedre nå. Tror det er arvelig.

Skrevet

Mot neseblod kan en øre nese hals lege reparere neseveggen med ett spesielt stoff, det gjøres uten bedøvelse, og tar bare noen minutter. Jeg gjorde dette da jeg var 13. Og etter det har jeg aldri blødd neseblod.

Gjest lurer på det meste
Skrevet

Hvis legen sier du har jernmangel er vel det målt med en blodprøve? Det er veldig vanlig, og du må spise jerntabletter for å bli bedre. Det kan ta mange uker. Bruker du slike tabletter?

Neseblod er ofte et blodkar i nesen. Hvis du blør mye kan legen henvise deg til en spesialist som brenner blodkaret. Det er helt smertefritt og tar bare et minutt. Men det er ventetid for å komme til spesialist.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Man får disse symptomene du beskriver ved jernmangel. Spis jerntabletter!

Datteren din bør også kikkes på ifh neseblødningene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...